بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد به مناسب روز قدس بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۱۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، متن این بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم

« و نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» قصص/آیه5

«اراده ما بر این است که بر ستم دیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم»

در روز قدس و همه این ایام حساس را که شب قدر تاریخ اسلام است٬ به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات امت های مسلمان به خصوص ملت شجاع و مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم. امام خامنه ای(مدظله العالی)

روز جهانی قدس، روز مبارزه با رژیم و نظام های پوشالی کفر و استکبار است، روز نه به جنایات وکشتارهای بی شمار، روز آری به همدردی با مظلومان جهان، روز آری به وحدت و یکپارچگی و همدلی و انسانیت، آری به حمایت از مستضعفین جهان.

امروزه به حول و قوه ی الهی شاهد زوال و سستی روز افزون آمریکا و نظام های استکباری و این فرزند خوانده آمریکا یعنی اسرائیل منحوس هستیم. شاهد زبونی این رژیم جعلی در حدی که برای به رسمیت شناخته شدن خود باید دستش را به سوی دیگر کشورها دراز کند، مضاف بر این شاهد فجیع ترین اوضاع سیاسی و استراتژی اسرائیل هستیم. اسرائیلی که از درون در حال فروپاشی است. رژیمی که با مبنای فکری جغرافیایی از نیل تا فرات بوجود آمد اما هم اکنون به لطف الهی، به برکت انقلاب اسلامی و رشادت های جوانان حزب الله در دیواری محصور شده است که ممکن است هر لحظه با خروش جوانان کشورهای اسلامی فرو ریزد.

باید این نکته را نیز به رژیم منحوس اسرائیل یادآوری کنیم ما عماد مغنیه ها، سردار موسوی ها، الله دادی ها، حججی ها، محمد خانی ها و ... داده ایم تا اسلام پابرجا بماند پس لحظه ای هم تصور گسیختن افسار خود حتی به ذهنش هم خطور نکند که این اسلام انقلابی هنوز عماد مغنیه ها و حاج احمد متوسلیان ها دارد.

به دیگر اربابان اسرائیل نظیر عربستان، این رژیم کودک کش و این شجره ی ملعونه یادآوری می کنیم که از او به عنوان "گاو شیرده ای" بیش یاد نمی کنند و تا شیر دارد او را می دوشند و پس از اتمام شیرش مثل قذافی ها، صدام ها و ... غسالی می کنند.



هم اکنون با توجه به شرایط کنونی چندموردی را متذکر می شویم؛

۱-اکنون که آمریکای بدعهد جنایتکار مطابق پیش بینی ها و تجارب پیر ما، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در موضوع برجام بدعهدی کرده است، همچنان حمایت خود را از دولت اعلام می داریم و از دولت مردان دعوت می کنیم با اتکا به داخل و اعتماد به جوانان ایرانی و باور روحیه ی خودباوری در راستای اعتلای پیشرفت روزافزون کشور و جبران برخی خسارت ها قدم بردارند و از بیگانگان دیده فرو بندند.

۲-معدود افراد داخلی معتقد به سازش با آمریکا و سایر نظام های سلطه بدانند که ملت ایران هیچگاه زیر بار زور نه رفته است و نه خواهد رفت. پس خواب آشفته ی سازش با این خائنان را از سر خود بیرون کنند.

۳-حامیان، اربابان و نوکران آمریکا و اسرائیل بدانند ملت مسلمان ایران را هیچگاه تهدید و تحریم محدود نکرده است و توصیه میکنیم بروند و از پدران خود بپرسند و پاسخ خواهند گرفت که هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید! و به حول و قوه ی الهی تمام نظام های سلطه نابود خواهند شد چرا که باطل رفتنی است و آینده زمین از آن صالحین است و خیال تجاوز به ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

۴-سواران بر اریکه ی قدرت برخی دول عربی که مصداق بارز جهالت و حماقت هستند بدانند که با این کارها بر جزای خود می افزایند و دوران بزن و در رو تمام شده است و اگر دست از کودک کشی و تکفیرگرایی و همراهی با غاصبان قدس شریف برندارند، با اشاره ی ولی امر مسلمین بدر و خیبرها خواهیم ساخت که از تولد خود پشیمان شوند.

۵-جهان اسلام و دولتمردان اسلامی بدانند مسلمانان " ید واحده" هستند و در این برهه زمانی چیزی جز اعتصام به وحدت و کتاب الهی قرآن جامعه ی اسلامی را حفظ نخواهد کرد.

۶-طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ؛ همه بدانند آرمان فلسطین و محو اسرائیل هیچگاه از دستور کار نظام اسلامی و جوانان انقلابی علی رغم همه ی شیطنت های منطقه ای خارج نخواهد شد و انشاءالله به زودی این خانه ی سست عنکبوت، اسرائیل غاصب ویران خواهد شد و مسلمانان به قدس شریف باز خواهند گشت.

۷-قدس شریف، این پایتخت فسلطینیان که اسرائیلی ها هم اکنون چندروزی به خیال باطل خود پایتخت خود نامیده اند، به زودی آزاد خواهد شد و محل تجمع و برپایی نماز مسلمانان جهان خواهد شد.



"ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکس مرد این راه است بسم الله و هرکس نیست خداحافظ"

مفقود الاثر حاج احمد متوسلیان



والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار