امام جمعه بندرعباس:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ بی اعتمادی جامعه به روحانیت قطعا اسلام به خطر می اندازد

امام جمعه بندرعباس گفت: رژیم صهیونیستی با فلسقه چپاول، دزدی و به سلطه درآوردن کشورهای منطقه، اقدام به حضور در فلسطین کردند، اما تنها چیزی که نصیب این غده سرطانی خواهد شد، قطعا نابودی و شکست است.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۹۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هرمزگان: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت روز قدس، اظهار کرد: فلسفه حضور در راهپیمایی روز قدس بی شک این موضوع است که به رژیم غاصب صهیونیسم بفهمانیم باید از منطقه دور شود.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: مردم هرمزگان با وجود هوای بشدت گرم همانند سال های قبل در این راهپیمایی شرکت کردند تا این پیام را به گوش مردم فلسطین برسانند که همیشه پشتیبان آن ها خواهند بود و سردمداران اسرائیل نیز بدانند دخالت در امور یک کشور قطعا آن را متضرر خواهد کرد.

نعیم آبادی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با فلسقه چپاول، دزدی و به سطه درآوردن کشورهای منطقه اقدام به حضور در فلسطین کرد، اما تنها چیزی که نصیب این غده سرطانی خواهد شد، قطعا نابودی و شکست است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایران به دلیل داشتن ثروت های عظیم به دنبال تسلط است، گفت: آمریکا و غرب کشور ما را بهترین مکان برای چپاول می دانند، چرا که علاوه بر وجود سرمایه های نفتی ، تکنولوژی ایران هر روز در حال پیشرفت است که این موضوع باعث شده تا آنان احساس خطر کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به جایگاه ارزشمند روحانیت، افزود: اگر در جامعه اسلامی مردان متخصص وجود نداشتند تا کنون آثار دیانیت محو می شد و اگر در آینده روحانیون حضور نداشته باشند نیز سد عظیم اسلام که سرشار از مروارید هایی ارزشمند است، به دست بیگانگان خواهد افتاد.

نعیم آبادی تصریح کرد: نقش روحانیت به حدی ارزشمند است که دشمنان به دلیل ترس از آن ها با جو سازی های نامتعارف و تهمت ها سعی می کند اعتبار آن ها را در بین مردم از بین ببرد، اما از این موضوع غافل است که پرچمدار این نهضت و رهبر آن هر دو روحانی هستند.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی در خارج از مرزهای کشوربرای دفاع از مظلومان جان خود را فدا می کنند، گفت: شهید خلیل تختی نژاد که همزمان با شب ضربت خوردن مولایش و شب قدر در دفاع از حرم اهل بیت(ص) جان خویش را که بالاترین دارایی هر فرد است، تقدیم حفاظت از حرم حضرت (س) کرد، و قطعا یاد این شهید عزیز در دل مردم جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: اگر مردم اعتماد خود نسبت به جامعه روحانیت را از دست بدهند قطعا اسلام به خطر خواهد افتاد، در زمینه آگاهی به مردم برای شناخت دوست ودشمن و ابزارهای آنان برای از بین بردن روحانیون تلاش بیشتری شود.

نعیم آبادی با بیان اینکه صنایع دستی یکی از راه های ایجاد شغل سالم است، خاطر نشان کرد:دولت باید برای احیای مشاغل صنایع دستی از منابع مالی استفاده کند چرا که تنها با شعار نمی توان کاری را به نتیجه رساند.

ارسال نظرات