البرز/

مردم ساوجبلاغ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی را در روز قدس به صدا درآوردند

مردم روزه‌دار و استکبارستیز شهرستان ساوجبلاغ با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد "آزادی قدس شریف" سر دادند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۶۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ندای "الله اکبر" و "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل"  مردم شهرستان ساوجبلاغ در راهپیمایی روز جهانی قدس، شمارش معکوس آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل را طنین‌انداز کرد.

مردم ساوجبلاغ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی را در روز قدس به صدا درآوردند

مردم شهرستان ساوجبلاغ با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که ٣٩ سال است که با راهبرد اتحاد و استکبارستیزی معمار کبیر انقلاب اسلامی هرساله پرشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، با شعار "‌ مرگ بر اسرائیل"‌ "مرگ بر آمریکا‌" ‌و اعلام همدردی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بار دیگر به جهانیان نشان دادند که تفکر ملت مسلمان ایران اسلامی استکبارستیزی و دستگیری از مظلومان عالم است.

همچنین مردم شریف استان البرز در اقصی نقاط شهرها و محل‌های برگزاری آیین راهپیمایی روز جهانی قدس، پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به آتش کشیدن و از دست‌نشانده‌های آمریکا و صهیونیست، داعش و آل خبیث سعود، بیزاری جستند.

این حضور پرشور مردم شهرستان ساوجبلاغ مانند دیگر مردم مسلمان جهان نشان داد که در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی راه ملت‌های آزادی‌خواه جهان هموارتر از گذشته است و فتنه‌جویی‌ها و تفرقه‌اندازی‌های استکبار نمی‌تواند صفوف برادران مسلمان شیعه و سنی و مردم آزادی‌خواه جهان را برای رسیدن به این هدف بشکند.

روز قدس را امام خمینی (ره) برای دفاع از فلسطینیان ایجاد کرد که امیدواریم در 25 سال آینده تحت رهبری مقام معظم ولایت این رژیم غاصب از بین می‌رود.

 

خبرنگار بسیجی : فلاحتکار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار