بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

حضور فعال بانک ملت در فعالیت های خیرخواهانه/خانه سازی بانک ملت برای محرومین

بیگدلی گفت: بانک ملت برای انجام اقدامات خیرخواهانه با اعتقاد قلبی کار می کند و در آینده این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری می کند.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۹۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به  فعالیت های  اجتماعی این بانک گفت: ما در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست، ساخت و تجهیز مدارس و فعالیت های زیربنایی برای محرومین حضور فعال داریم.

وی افزود: در مورد مشارکت بانک ملت در ساخت و تجهیز مدارس باید گفت که  بیش از 63 مدرسه در مناطق محروم و مستضعف ساخته شده است.همچنین با کمک و مساعدت بانک  ملت بیش از 14  خانه بهداشت در مناطق محروم ساخته شده است.گفتنی است بانک ملت در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های محروم و نیازمند کرده است که با کمک همین تسهیلات 110 هزار خانوار از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده اند.

 حضور فعال بانک ملت در کارهای خیرخواهانه//مشارکت و ساخت بانک ملت در مسکن محرومین

مدیرعامل بانک ملت  عنوان کرد: امسال در کنار سایر فعالیت های اجتماعی بانک ملت شاهد تولید بیش از 101 هزار جفت کفش برای نیازمندان و دانش آموزان هستیم که کاری ارزنده و قابل تقدیر است.همچنین بانک ملت کار تولید کفش را برای سال های آینده هم ادامه خواهد داد.شایان ذکر است در همین راستا در اقدامی نو بانک ملت برای ساخت مسکن خانواده های نیازمند فعالیت دارد و قصد داریم با انتقاد تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) این اقدام را سازمان دهی شده پیگیری کنیم.

بیگدلی تصریح کرد: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان تعدادی از کودکان کار را دعوت و اطعام کرده و برخی مایحتاج آنها را تهیه کردیم تا بلکه برای یک روز هم شده شادی را بر لبان این کودکان بنشانیم. این در حالی است که بانک ملت برای انجام اقدامات خیرخواهانه با اعتقاد قلبی کار می کند و در آینده این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری می کنیم.

ارسال نظرات