گزارش «بسیج» از همایش بررسی پیامدهای حقوقی پیوستن به کنوانسیونcft:

تسریع مجلس برای تصویب کنوانسیون‌‌های بین‌المللی در مقابل تضمین های غیر قابل اعتماد غرب

چرا هیئت رئیسه مجلس کنوانسیون های بین المللی را با عجله تصویب می کنند در حالیکه تضمین های غرب قابل اعتماد نیست، مجلس باید به نخبگان اجازه تحلیل داده و بعد cft را به رای و تصویب بگذارد .
کد خبر: ۹۰۲۵۳۲۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، دکتر بهرامیان مسئول بسیج حقوقدانان سازمان بسیج مستضعفین در همایش بررسی پیامدهای حقوقی کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (cft) گفت: همان طور که می دانید با فشارهای دولت این کنوانسیون در دستور کار مجلس قرار گرفته است و ما درخصوص پیامدهای حقوقی آن مطالبی را جمع بندی و به نمایندگان ارائه خواهیم کرد .

تسریع مجلس برای تصویب کنوانسیون‌‌های بین‌المللی در مقابل تضمین های غیر قابل اعتماد غرب

وی افزود: ما کشور قربانی تروریسم هستیم اما غرب با استفاده از کنوانسیون ها سعی بر تحمیل استعمار نوین بر ایران دارد و از طریق cft، سند2030، برجام و غیره استعمار خود را تحمیل می کند.

بهرامیان تصریح کرد: امروز قرائتی که غربی ها از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دارند با ما متفاوت است بر همین اساس غرب کشورهای مظلوم را جزو گروه های تروریستی می داند و این کنوانسیون ها که به راحتی از سوی مجلس تصویب می شوند کمک های ایران به کشورهای فلسطین و یمن را کمک به تروریسم می دانند.

مسئول بسیج حقوقدانان عنوان کرد: سوال من از هیئت رئیسه مجلس این است که چرا  این کنوانسیون ها را با عجله تصویب می کنند در حالیکه تضمین های غرب قابل اعتماد نیست، مجلس باید به نخبگان اجازه تحلیل داده و بعد  cft را به رای و تصویب بگذارد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار