در آخرین هفته ماه مبارک رمضان

برگزاری نمایشگاه قرآنی در خانه کرد سنندج

نمایشگاهی از آثار قرآنی در آخرین هفته ماه مبارک رمضان به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در خانه کرد سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۵۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در افتتاحیه نمایشگاه آثار قرآنی که در خانه کرد سنندج صورت گرفت، اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب ۲۲ غرفه از امروز تا روز پنجشنبه هفته جاری پذیرای بازدیدکنندگان است.

حسینی اذعان داشت: این نمایشگاه به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل میراث فرهنگی و مرکز بزرگ اسلامی دایر شده است.

علی‌اصغر حسینی آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان و مردم با قرآن را هدف اصلی برپایی این نمایشگاه در ماه بهار قرآن عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه کتاب قرآن، کتاب‌های مرتبط با مسائل دینی، نرم‌افزار‌های قرآنی، تابلو‌های خطی قرآنی، آثار قرآنی هنر‌های تجسمی و ... در قالب غرفه‌هایی به نمایش درآمده است.


وی در پایان از مردم درخواست کرد، افرادی اگر قرآن‌هایی در منزل دارند که برگ‌های آن کهنه و فرسوده شده است می‌توانند در این نمایشگاه تحویل دهند و قرآن‌های نو تحویل بگیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات