در فارسان برگزار شد؛

تشکیل کارگروه زنان و خانواده در فارسان

کارگروه زنان و خانواده با حضور فرمانده سپاه ناحیه فارسان و جمعی از بانوان فرهیخته بسیجی در حسینیه الزهراء (س) ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۸۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جمع بانوان بسیجی شهرستان فارسان  گفت: کار گروه زنان و خانواده باید به عنوان یک بازوی اجرایی و حمایتی در کنار دیگر گروه های کاری تشکیل شود و همچنین موضوعات کار گروه زن را باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ی سبک زندگی اسلامی انتخاب شود.

وی افزود: هدف ما از تشکیل کارگروه این بوده که بتوانیم راهکارها و راهبردهایی برای کاهش خشونت روانی، جسمانی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی علیه زنان در جامعه پیدا کرده و زمینه های مناسبات بهتر برای زنان در زندگی خانوادگی و اجتماع فراهم گردد.

فرمانده ناحیه فارسان ادامه داد:  به  وسیله  بانوان باید  سبک زندگی اسلامی را در خانواده ها ترویج یابد با تا به هدف نهائی خود برسیم.

وی  خاطر نشان کرد:زنان و مردان در سرشت و فطرت نخستین یکسان هستند و تبعیض و نابرابری میان زنان و مردان، ساخته ذهن بشر و قالب های کلیشه ای در جامعه و ساختار سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و فردی بوده و هست.

سرهنگ یزدانی افزود: در آموزه های قرآن، زنان و مردان دو شاخه از یک اصل انسانی اند که در وزن و اثر اجتماعی همسان، برابر و متعادل هستند و جامعه در تکوین خویش به همان میزان نیازمند زنان است که نیازمند مردان است.

 

ارسال نظرات