به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد:

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با مادر روحانی شهید در دلگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با مادر روحانی شهید رضا فولادی در شهرستان دلگان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، مدیرکل تبلیغات اسلامی با روحانیون اعزامی و مستقر وهجرت با مادر شهید روحانی رضا فولادی دیدار کرد.

بزمانی در این دیدار گفت: اگر رزمندگان اسلام به‌ویژه روحانیون در دوران دفاع مقدس ایستادگی نمی‌کردند معلوم نبود که اکنون در چه وضعیتی بودیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا جاودانه مانده است، افزود: با توجه به اینکه هجمه شدید فرقه‌های کذب و دروغین به سمت کشور ماست باید طلاب در این رابطه آگاهی کامل را داشته باشند تا بتوانند با این هجمه‌ها مقابله کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وظیفه طلبه در جهان امروز بسیار سنگین است؛ زیرا باید با شبهه‌هایی که زیرکانه هر روز از سوی دشمن در جامعه پراکنده می‌شود، مقابله کند و دین خدا را از تهمت‌ها نجات دهد.

این مسئول اظهار کرد: سرمایه روحانی برای مردم، زبان او است بر این اساس باید در برخورد با اقشار مختلف جامعه با سنجش جایگاه‌ها برخورد نرم داشته باشد و با هر کس به تناسب سن و میزان آگاهی‌اش سخن بگوید.
 
وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک روحانی عالی رتبه نمره بیست را در دقت و سنجش گفتار دارند، جامعه روحانیون نیز در برخوردهایشان باید حقوق افراد، اشخاص و اشیا را حفظ کنند.

بزمانی با بیان اینکه عالم دینی تنها در صورتی می‌تواند تأثیر مثبت داشته باشد که در وهله اول وظیفه شناس باشد، عنوان کرد: یک عالم دینی باید علم و عمل را مقرون با یکدیگر سازد و فراتر از آن عالم به زمان خویش باشد.
 
منبع خبر: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان
ارسال نظرات