خبرهای داغ:

برگزاری نماز پرشکوه عید سعید فطر در شهرستان هندیجان

نماز شکوهمند عید فطر در هندیجان با حضور بیش از ۶هزار نفر در شهرستان برگزار که امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل دراین باره گفت:هر انسان مومنی بایستی پس از یک ماه روزه داری فطریه خود را به موقع به افراد نیازمند پرداخت نمایدو نماز عید فطر یک نمایش وحدت بخش وهمدلی و روز پاداش گرفتن مسلمانان است .
کد خبر: ۹۰۲۶۹۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم نماز عید سعید فطر در هندیجان با حضور آحاد مردم و مسئولان در خیابان اداره برق هندیجان به امامت حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل اظهار کرد:حضور گسترده مردم هندیجان پس از یک روزه داری در ماه مبارک رمضان ماه تزکیه نفس و دوری از گناه و بهار قرآن در شرایط آب هوایی  نامناسب امروز در نماز عید سعید فطر شرکت نموده وحاصل یک ماه بندگی خودرا از خداوند متعال اجر و پاداش می گیرند.
 
 
وی افزود:فطریه و خمس یک وظیفه شرعی است که بایستی در اختیار افراد نیازمند و محتاج قرار بدهد و با ایمان قلبی طبق سفارشات خداوند و پیامبراسلام (ص)واهل بیت(ع)با روی خوش در اولین ساعات عید فطر خود را پرداخت نمایند.
 
وی بابیان مبارزه ستیزی بر علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب گفت:امسال شاهد حضور پرشور مردم هندیجان همزمان با سراسر کشور در روز حماسی قدس راهپیمایی خوبی به نمایش گذاشتند و انزجار خود را بر علیه آمریکا و اسرائیل غاصب نشان دادند و از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین به شایستگی حمایت نمودند و مردم ولایتمدار هندیجان در همه صحنه های حساس انقلاب حضوری پر قدرت و عزتمندانه دارند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها