یادواره شهید کعبه و سرداران شهید مهریز برگزار شد

دهمین یادواره شهید کعبه و میثاق با سرداران و شهدای مهریز، یکشنبه شب با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسوولان و مردم در حسینیه هدایت این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۵۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، یک کارشناس مذهبی در این مراسم گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یک وظیفه الهی و انقلابی است و به برکت خون شهیدان و فداکاری آن‌ها نظام در جهان سربلند به راه خود ادامه می‌دهد.
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری افزود: برگزاری یادواره شهدا و بیان وصایا و خاطرات آن‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نوجوانان و جوانان دارد و باید همیشه به انجام آن عنایت کرد.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: انقلاب اسلامی در سایه فرهنگ شهادت و صبر و مقاومت خانواده معزز شهیدان در جهان از عزت و اقتدار برخوردار است و باید راه شهدا را ادامه دهیم.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی تمام ارزش‌های انقلاب و نسل جوان را نشانه رفته اند که برای مقابله با آن‌ها باید فرهنگ شهادت در جامعه گسترش یابد.
در این مراسم ضمن برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز اجرا شد.
مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب کرده و شهید حجت الاسلام محمد حسین برهان به عنوان شهید کعبه در سال ۱۳۶۶ در راهپیمایی برائت از مشرکان در مکه به شهادت رسید.
ارسال نظرات