یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با« بسیج»:

تدوین برنامه های آموزشی برای صنعت دام ضروری است

آخوند حمیدی گفت: برنامه های آموزشی با افزایش هدف تولید، نه تنها می توان از این طریق بازار داخلی تامین گردد بلکه  می توانیم در عرصه های بین المللی و صادراتی نیز حداقل در کشورهای همسایه و منطقه باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۵۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

 آخوند حمیدی یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وجود واحدهای پرورش دام و طیور که از ابعاد مختلف اقتصادی دارای اهمیت زیادی هستند هم زمان با صنعتی شدن از رشد مناسبی برخوردار گردیده اند این در حالی است که تولیدکنندگان محصولات دام و طیور در حال حاضر ضمن تامین نیازهای غذایی کشورمان سهم قابل توجهی در تولید ناخالص ملی، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه های آموزشی با افزایش هدف تولید برای صنعت دام ضروری است افزود: بابکارگیری مدیریت نوین و علمی و ایجاد زیر ساخت های مناسب و به کارگیری توانمندی ها و قابلیت موجود می توان در زمینه های تولید، نگهداری و توزیع محصولات مربوط به روش های صنعتی و نظارت از مرحله تولید تا مصرف در بازار موفقیت خوبی را کسب کرد.

حمیدی در خاتمه افزود: برنامه های آموزشی با افزایش هدف تولید، نه تنها می توان از این طریق بازار داخلی تامین گردد بلکه  می توانیم در عرصه های بین المللی و صادراتی نیز حداقل در کشورهای همسایه و منطقه باشیم.

ارسال نظرات