خبرهای داغ:
با طرح اهدای فطریه ها؛

100 میلیون ریال برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز جمع آوری شد

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز از جمع آوری 100 میلیون ریال برای کودکان انجمن تسکین در راستای طرح اهدای فطریه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۷۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد میلانی افزود: طی دو روز به پشتوانه خیران تبریزی 100 میلیون ریال برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز جمع آوری شد که مبلغ صرف هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان شد.

وی ضمن ارج نهادن از حضور و حمایت همیشگی مردم خیر خواه و خیر تبریزی اظهار داشت: تسکین در مراحل مختلف و طرح های مناسبتی مورد حمایت مهربانانه قرار گرفته که به مدد آن به درمان، بهبود زیرساخت های بیمارستان کودکان تبریز و طرح های حمایتی پرداخته است.

میلانی طرح تسکین کارت و اتاق بازی را یکی از برنامه های موفق این انجمن عنوان کرد و افزود: اتاق بازی در فضای پر رخوت بیمارستان برای کودکان فرصتی برای شادی و آموزش فراهم کرده و کودکان با همراهی مربی تسکین به داستان خوانی، نقاشی و مرور دروس مدرسه و بازی می پردازند.

مدیرعامل انجمن تسکین یادآور شد: تسکین کارت یک طرح حمایتی برای خانواده کودکان بیمار بوده که بسته های بهداشتی شامل دستمال کاغذی، زیر انداز بهداشتی، پوشک بچه و ماسک برای کودکان بستری در بخش خون می شود و روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از شهریور سال 95 تا به امروز با همراهی و حمایت های مردم انسان دوست تبریزی بدون وقفه اجرا شده است.

میلانی با بیان اینکه کودکان نمی توانند به تنهایی با سرطان مبارزه کنند، گفت: انجمن تسکین با پشتوانه مردمی خود با طرح های مختلف سعی کرده تا در ابعاد مختلف اموزشی، حمایت های مالی، تجهیز بیمارستان، ایجاد فضای شاد برای کودکان و آموزش آن ها راه سلامتی را برای بیماران و خانواده های انها هموارتر و پر امیدتر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها