مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد با معرفی برترین‌ها پایان یافت

مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۷ در سالن شهدای میبد با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان در حالی برگزار شد که در رده نونهالان ۱۱ تیم حضور داشتند که تیم‌های آریا، مقاومت و یاران به ترتیب اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۰۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۷ در سالن شهدای میبد با حضور ۴۱ تیم در ۴ رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان در حالی برگزار شد که در رده نونهالان ۱۱ تیم حضور داشتند که تیم‌های آریا، مقاومت و یاران به ترتیب اول تا سوم شدند.
در ادامه این مسابقات و در رده نوجوانان ۷ تیم با هم به رقابت پرداختند که سرانجام تیم «یزدخواست» در یک بازی نفس‌گیر با «شرکت موزائیک الماس» توانست در فینال به مقام قهرمانی برسد و تیم‌های شرکت موزائیک الماس و مقاومت رتبه‌های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رده جوانان نیز ۷ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در روز پایان شرکت موزائیک الماس» با غلبه بر «آهو تراول» به مقام قهرمانی دست یافت و تیم عقاب به کسب رتبه سوم بسنده کرد.
اما رقابت نفس‌گیر جام رمضان امسال در رده بزرگ‌سالان با ۱۶ تیم پیگیری شد و پس حدود یک ماه رقابت جانانه سرانجام در شب عید فطر تیم «کارتن سازی طوبی» با پیروزی پر گل بر «کاشی کتیبه» به مقام قهرمانی دست یافت و تیم هدف نیز در این گروه سوم شد.
در پایان این مسابقات با حضور مسئولین شهرستان به تیم‌های اول تا سوم هر رده سنی کاپ قهرمانی، مدال و جوایزی اهدا شد
گفتنی است مسابقات فوتسال جام رمضان در میبد با همکاری و مشارکت حوزه یک ثارالله ناحیه مقاومت بسیج، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان میبد برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار