سرداراحمدیان:

بصیرت و زمان شناسی شهدا مثال زدنی است/ مهمترین خصلت شهدا، ولایتمداری و ایثار

سردار احمدیان گفت: شهدای مدافع حرم فاطمیون از غریب ‌ترین شهدایی هستند که بعد از شهادت ، شهدایی که به پیروی از بانوی دو عالم حضرت زینب(سلام الله علیها) در غریبانه‌ترین غربت‌ها سر دادند، جان دادند، اما دین و اعتقاداتشان را با هیچ چیز و به هیچ قیمتی عوض نکردند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۹۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ؛سردارمحمداحمديان معاون اطلاعات وعمليات کميته جستجو و تفحص شهدا در هجدهمین یادواره شهدای محلات پایین وسه تن ازشهدای تیپ فاطمیون گفت:کوچکترين وظيفه مادربرابرشهداي عزيزمان برگزاري یادواره شهدا و گفت و گو راجع به سیره زندگی و هدف شهدای والامقام مي باشد و شهدای فاطمیون از غریب‌ترین شهدایی که بعد از شهادت هم نام آشنا نمی‌شوند.

وي درادامه گفت:شهيدان الگويي براي جامعه به ويژه نسل جوان هستند تا راه و روش زندگي و چگونگي مديريت جامعه را نشان دهند.

همچنين گفت:شهداي عزيزمادربدترين شرايط ممکن قرارداشتندولي هرگزدست عجزوناتواني بالاي سرنبردندوتاآخرين قطره خونشان دربرابرمستکبرين جهاني ايستادگي کردندوتن به ذلت ندادند.

وی ادامه داد: توفیقات فاطمیون در جبهه مقاومت در دو چیز نمود بیشتری دارد؛ یکی ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و محبت اهل بیت(علیهم السلام) و دیگری روحیه شجاعت و آمادگی رزمی است

وي بااشاره به بيانات مقام معظم رهبري درخصوص شهداي مدافع حرم گفت:کساني که داوطلبانه به اين ميدان مي‌روند،داراي سه ويژگي ممتاز مي باشند.

اول اينکه اينها غيرت و تعصب دفاع از حريم اهل‌بيت (عليهم‌السلام) را دارنددوّمين خصوصيّت بصيرت است نکته‌ي سومي که در اينها وجود دارد، شوق شهادت است.

وي خاطرنشان کرد:امروزه هرجاي اين کره خاکي فريادمظلومي بلندشودمطمئناسپاه اسلام به ياري اومي شتابند همانگونه که به نداي هل من ناصرمردم مظلوم عراق،سوريه و...لبيک گفتند.

وي درخصوص شهداي تيپ فاطميون گفت:شهداي عزيزافغاني غيورمرداني هستندکه در اوج گمنامي به شهادت رسيدندکه بايديادونامشان هميشه زنده نگه داشته شود.

 

ارسال نظرات