فرماندار قشم:

نقش بسیج اساتید در حل مشکلات نقشی مهم و اثرگذار است

فرماندار شهرستان قشم با بیان این که جامعه امروز نیازمند تزریق امید و خودباوری هر چه بیشتر است، گفت: نقش بسیج اساتید در حل مشکلات جامعه، نقشی مهم و اثرگذار است.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۲۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
 
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، علیرضا نصری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام شهید چمران و روز بسیج اساتید که با حضور رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و جمعی از مسؤولان و اساتید به میزبانی دانشگاه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: تا به امروز با تفکر و روحیه بسیجی بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه حل شده و امروز هم نیازمند همین همت بسیجی و تلاش جهادی هستیم.

وی با اشاره به وجود آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، افزود: در کشور هر کاری که کسی توان انجام آن را نداشت، بسیج به آن ورود کرد و با ظرفیت عظیم خود با سلامت و درستی آن را به نتیجه رساند.

فرماندار قشم با تاکید بر این که امروز جامعه نیازمند تفکر، درایت و شجاعت بسیجی است، یادآور شد: بسیج همواره برای انقلاب خیر و برکت به همراه داشته است.

نصری اظهار کرد: دانشگاهیان به ویژه بسیج اساتید می‌توانند ظرفیت‎های شهرستان قشم در بخش‎های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی را شناسایی و براساس یک مدل علمی قابل اجرا ترسیم کنند.

فرماندار قشم تاکید کرد: امروز ما نیازمند بهره‎مندی از تجارب و دانش علمی اساتید دانشگاهی به ویژه اساتید متعهد و دلسوز بسیجی برای حل مشکلات هستیم.

ارسال نظرات