صحنه‌ی سیاسی کشور درگیر اتفاق مهمی است

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: قوه قضائیه در شهرستان نشان دهنده‌ی امنیت اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی ماست.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۲۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توجه به هفته قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه یک سرمایه گرانسنگ است که باید حفظ شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اینکه قوه قضائیه باید صد درصد انقلابی عمل نماید. تصریح نمود: یعنی آنکه عادلانه، خردمندانه، دلسوزانه، دقیق و قاطعانه پای آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم و مظلومان بایستد.

وی در خصوص اهمیت کار قوه‌ی قضائیه به فرمود: ه‌ی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اشاره کرد:"که هر گاه در کشوری قوه قضائیه تخریب شود آن مملکت فاسد خواهد شد. "

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور به اتفاق مهمی که اخیرا در صحنه‌ی سیاسی کشور رخ داده بود اشاره داشت و بیان کرد: صد نفر از فعالان فتنه گر سال ۸۸ و کسانی در داخل و خارج از کشور با نوشتن نامه‌ای خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا شده اند.

وی بی حیایی و بی غیرتی این عده در کلام را مایه تعجب ندانست و ابراز کرد: اینان حرام لقمه‌هایی که حقوق نظام را می‌گیرند، اما در جهت منافع خودشان حرکت میکنند و با هر بادی حرکت می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مگر سرانجام مذاکره با آمریکا برای لیبی مرگ نبود، این جماعت آمریکا پرست بدنبال چه هستند.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولین اشاره داشت و بیان کرد: مسئولین به فکر قشر مستضعف باشند و از اشرافی گری پرهیز کنند، اینکه نماینده مردم فقط حرف‌های اخلاقی خوب بر زبان آورد، اما در عمل پایبندی بدان نداشته باشد مگر دردی از مردم دوا میکند.

وی در ادامه تصریح نمود: نمایندگان مردم الگوی مردم است و به گفته‌ی رهبر انقلاب نباید نماد خود کم بینی باشد، نه آنکه خود مروج ناامیدی شوند و بدنبال آن باشند که FATF را به امضا برسانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاءالله با هوشیاری مردم و دولت این قرارداد امضا نشود که دوباره برجامی دیگر برای ملت حاصل شود. چرا که رهبر انقلاب صریحا درباره‌ی کنوانسیون اجرای FATF موضع گرفتند.
ارسال نظرات