فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

کارکنان سپاه باید به تعمیق معنویت دینی تلاش داشته باشند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: کارکنان باید از تعمیق معنویت در مجموعه سپاه بعنوان یک سلاح کاربردی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۵۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی در جمع کارکنان سپاه اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال نفوذ در درون بدنه بسیج و سپاه است و اولین ماموریت خود را نیز پائین آوردن سطح معرفت دینی بسیجیان و پاسداران قرار داده است
وی گفت: بسیج مظهر پایداری و توانمندی داخلی است و با امید و توکل به خدا کار غیر ممکنی برای دریای خروشان بسیجی‌ها وجود ندارد.

وی افزود: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده و اگر امروز می‌گوییم که ایران قدرت بازدارندگی دارد این قدرت ناشی از بسیج است.
امامی بیان کرد: مدیریت جهادی، ثابت قدم بودن در همه عرصه‌ها و ماموریت‌ها و اثر بخشی در فعالیت‌های مجموعه باید مد نظر کارکنان قرار گیرد.
وی اظهار داشت: انتخاب فرماندهان شایسته برای پایگاه‌های بسیج، کیفی بخشی واثر بخشی برنامه‌های ماموریت مهم و کاربردی فرماندهان حوزه‌های بسیج به شمار می‌رود.
وی درادامه به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد که بهترین فرصت برای انجام اردو‌های جهادی وکمک به مردم به خصوص بخش خضرآباد میباشدکه همی عزیزان همکاری لازم را بابسیج سازندگی داشته باشند.
ارسال نظرات