به همت سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی انجام گرفت:

همایش روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی مشهد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت مقام شهید دکتر چمران در دانشگاه فردوسی مشهد گفت : بزرگی یک ملت به بزرگی شعاع اندیشه، میدان آرمان‌ها و اندیشه است.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۸۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در همایشی با عنوان 'مثل چمران'   به مناسبت سالگرد شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: بزرگی یک ملت به بزرگی شعاع اندیشه، میدان آرمان‌ها و اندیشه است.هر چه زمان می گذرد به مدد تجربه بیشتر می فهمیم که بزرگی و عظمت یک ملت به وسعت جغرافیایی آن، سرمایه های مادی، کمیت‌ها و اعداد نیست.
وی ادامه داد: هر کدام از استادان دانشگاه یک مرجع فکری برای جامعه، مروجان علم و سازندگان بنای اندیشه و تفکر در جامعه هستند و رسالتشان این است که بنیادهای مستحکم ذهن و قلب جامعه را بسازند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: استادان دانشگاه، قدرت نفوذ معنوی، تکثیر اندیشه و ترویج الگو و مدل برای بسیاری از افراد هر جامعه دارند چنان که شهید دکتر مصطفی چمران بود. امروز انقلاب ما بیش از هر زمان دیگری به استحکام در بنیادهای تفکر، اعتقاد و باور خود نیازمند است.

ارسال نظرات