خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نباید فاصله‌ای بین مردم و مسئولان باشد، اصل نظام مردمی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که سیدمحمدرضا موالی‌زاده؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با وی داشتند، با اشاره به اینکه نباید فاصله‌ای بین مردم و مسئولان باشد و همه باید یکی شدن و یکسان بودن را حس کنند، تاکید کرد: مهم ترین رویکرد ما، مردمی بودن و در کنار مردم بودن است.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۴۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم یادآور شد: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و باهم بودن را مورد تاکید قرار داده و امروز باید آن را حفظ و تقویت کرد. 

وی با اشاره به تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و ادبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز، گفت: خوشبختانه این رویه مورد توجه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوده و شاهد استقبال آحاد مردم از این روند هستیم.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به این‌که جلسات شورای فرهنگ عمومی استان نیز به صورت منظم و کاربردی در سراسر آذربایجان شرقی پیگیری و برگزار می شود، بیان کرد: مسائل و موضوعاتی که در جلسات این شورا مطرح است، همه مبتلابه و موضوع روز منطقه بوده و سعی داریم در راستای رفع چالش های فرهنگی استان قدم برداریم.

امام جمعه‌ تبریز افزود: مهم ترین رویکرد شورای فرهنگ عمومی استان، سیاست‌گذاری کلان فرهنگی و پرهیز از ورود به کارهای اجرایی است.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برای حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان،‌ شورای مدیریت اداره کل و همچنین بازدید از طرح ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری استان به آذربایجان‌شرقی سفر کرده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها