ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۶۸۰ نفر معتاد بهبود یافته در کردستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف به بیش از ۶۸۰ نفر معتاد بهبود یافته این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۱۴۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در خصوص آموزش‌های ارائه شده به معتادان بهبود یافته این استان اظهار داشت: با توجه به اینکه ابتلا به بیماری اعتیاد ارتباط مستقیم با موضوع بیکاری و عدم توانمندی افراد دارد و ضروری است تا در بحث اشتغال افراد بهبود یافته و آموزش دیده تصمیمات جدی اتخاذ شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تا کنون از سوی این اداره کل و با همکاری اداره کل زندان‌ها، بهزیستی و سایر سازما‌ن‌های مرد نهاد تعداد ۶۸۱ نفر از معتادان بهبود یافته برای فراگیری آموزش‌های مهارتی معرفی شده‌اند و در رشته‌های مختلف مهارت‌های لازم را دیده‌اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان خاطرنشان کرد: افراد مورد نظر در ۱۰ حرفه مهارتی از جمله، مبانی برق والکترونیک، برقکار ساختمان، تعمیرموتور و گیربکس اتومبیل‌های سواری بنزینی، تعمیرموتورخودروبنزینی، سرویس ونگهداری خودرو، سرویس کارمقدماتی خودرو‌های سبک، سیم کشی وعیب یابی مدار‌های پایه ساختمان، معرقکار، تعمیرورفع عیب موتور‌های بنزینی، کاربررایانه، تحت آموزش قرار گرفته اند.

ان‌های پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات