امام جمعه فارسان تأکید کرد :

ضرورت مسجد محور شدن نسل جدید انقلاب

امام جمعه فارسان در جمع سرگروه های حلقه های صالحین دانش آموزی خواهر و برادر این شهرستان بر ضرورت مسجد محور شدن نسل جدید انقلاب تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۸۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگروه های حلقه های صالحین دانش آموزی خواهر و برادر، با امام جمعه فارسان پیرامون اجرای طرح شهید بهنام محمدی دیدار و گفت و گو کردند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده ناحیه مقاومت فارسان در ابتدای این دیدار، پیرامون طرح شهید بهنام محمدی توضیحاتی را ارائه داد .

وی افزود: محور کردن مساجد برای نسل جدید از اهمیت بالایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و مصون سازی نوجوانان و جوانان برخوردار است.

یزدانی ادامه داد: حوزه های بسیج می توانند با جذب دانش آموزان به مساجد و پرورش استعداد های ایشان در مساجد جوانان مومن و انقلابی را تربیت کنند که ذخایری برای مدیریت آینده کشور باشند.

در ادامه حجت الاسلام ملک پور ضمن استقبال  از طرح شهید بهنام محمدی گفت: این طرح می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد و به واقع این طرح باید خیلی زودتر از اینها اجرا می شد؛ چرا که همانطور که مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید داشته اند آینده کشور در دست جوانان است و اگر این جوانان مومن و انقلابی بار بیایند می توان با اتکا به این جوانان کشور را ساخت و پرچم اسلام را در دنیا طنین انداز کرد.

حجت الاسلام ملک پور ضمن تقدیر از سپاه و بسیج، خواستارپیگری جدی اجرای این طرح شد و گفت: در این زمینه از هر کمکی که بتوانم انجام دهم فروگذاری نخواهم کرد.

ارسال نظرات