خبرهای داغ:
پیام فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری؛

مرحوم پاسدار اکبری مصداق واقعی «الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» بود

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در پی درگذشت رضا اکبری؛ پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۹۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت سردار عابدین خرم آمده است؛ مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب میشناسند و به حق که اینگونه است. این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.
خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد.
در ایام فتنه ساالهای 78و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت. 
زندگی شرافتمندانه لایق اینچنین عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.
برای آنانکه در هوای انقلاب و ولایت نفس میکشند عجیب نیست که در تشییع فرزند خویش با لبخند رضایت از فرزند، استوار و نستوه به استقبال پیکر خونین صادق برود. 
یادگاران واقعی مکتب روح الله اینها هستند که خم به ابرو نیاورده و مصداق واقعی «الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» هستند. 
به روح این عزیز و فرزند شهیدش سلام و صلوات میفرستم و به همسر صبور و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برایشان صبر مسئلت مینمایم.
 
سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
فرمانده سپاه عاشورا
ارسال نظرات
پر بیننده ها