مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان:

ارائه خدمات تحصیلی به ۱۲ هزار دانش‌آموز لرستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار دانش‌آموز لرستانی در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند، ضمن اینکه از مجموع ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت حمایت ۶ هزار نفر در ۷۰ دهستان محروم استان ساکن هستند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۱۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در مراسم اهدای ۲۰ هزار جفت کفش اهدایی بانک ملت به دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان اظهار کرد: حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت خانوار‌های امداد از سر فصل‌های توانمندسازی این نهاد است.

جاسم محمدی فارسانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار دانش‌آموز لرستانی در مقاطع تحصیلی مختلف از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند، ضمن اینکه از مجموع ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت حمایت ۶ هزار نفر در ۷۰ دهستان محروم استان ساکن هستند.

وی به نقش خیران در حمایت از تحصیل دانش‌آموزان ساکن در مناطق محروم اشاره و تصریح کرد: هزینه‌های تهیه کتب درسی، پوشاک و لوازم‌التحریر از طریق درآمد‌های صدقات و کمک‌های مستقیم اشخاص حقیقی و حقوقی تامین می‌شود.

محمدی فارسانی افزود: در سال تحصیلی جاری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و ۷۴ میلیون تومان از درآمد صدقات به دانش‌آموزان تحت حمایت در زمینه تحصیلی پرداخت شده است.

این مسوول به برگزاری جشن عاطفه‌ها با مشارکت آموزش‌وپرورش در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هدایای مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و توسط مدیران مدارس بین افراد نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از همکاری بانک ملت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: بانک ملت از سال ۹۳ تا پایان سال ۹۶ بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶ ملیارد تومان در اختیار افراد واجد شرایط اشتغال قرار داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات