نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران افتتاح شد

نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران با حضور رئیس مرکز مطالعات سازمان ملل در تهران در خرم‌آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۱۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

به گزار ش خبرگزاری بسیج از لرستان، نمایشگاه عکس واسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز مطالعات سازمان ملل در تهران،معاون سیاسی استانداری لرستان و برخی از علاقه‌مندان به علوم سیاسی و روابط وحقوق بین‌الملل برگزار شد.

احسان کردی مسئول برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران در نشست خبری این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه ظرفیت‌های دانشگاهی، فرهیختگان، اساتید دانشگاهی و علاقه‌مندان به علوم سیاسی برپایی نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی سازمان ملل متحد و ایران از چهار ماه قبل از طریق مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران پیگیری کردیم و در نهایت امروز شاهد آیین افتتاحیه این نمایشگاه در خرم‌آباد بودیم.

کردی بیان کرد: این عکس‌ها و اسناد تاریخی از آرشیو سازمان ملل متحد، وزارت امور خارجه، خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه اطلاعات استخراج شده‌اند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه اطلاع‌رسانی در مورد همکاری ایران به‌عنوان کشوری صلح‌طلب در سازمان‌های بین‌المللی است.

کردی تصریح کرد: در این نمایشگاه 65 قطعه عکس و اسناد تاریخی مهم نمایش داده می‌شود که می‌توان برای پژوهشگران علاقه‌مند به علوم سیاسی روابط و حقوق بین‌الملل اساتید و دانشجویان مفید واقع شوند.

وی افزود: این نمایشگاه از پنجم تا یازدهم تیرماه از ساعت 9 تا 14 و 17 تا 19 برای بازدید عموم مردم دانشجویان پژوهشگران و اساتید دانشگاهی برپا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات