مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

توجه به مشکلات مردم اولویت کاری مسئولین باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان بااشاره به وضعیت کنونی گفت: بصیرت، وحدت و همدلی ملت ایران ستودنی است و این وحدت و همدلی رمز پیروزی و موفقیت در بخش‌های مختلف بوده است و با لطف و عنایت پروردگار به این وحدت و همدلی افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۶۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ ازکمیجان حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جمع پایوران وسربازان ناحیه کمیجان گفت :دشمن با نفوذ  اقتصادی و فرهنگی خود می خواهد بصیرت و آگاهی را از ملت و مردم ما بگیرد غافل از اینکه مردم ما مطیع ولی فقیه خود هستند و ملتی که چنین بصیرتی داشته باشند هرگز گمراه نمی شوند و به دشمنان اسلام خصوصا آمریکای شیطان صفت به فرموده رهبر فرزانه انقلاب قابل اعتماد نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان بابیان این‌که آمریکا صحنه‌گردان اصلی تمام جنگ‌های علیه جامعه بشری و جهان اسلام است، گفت: مذاکرات چه باشد چه نباشد  ملت  ایران  باروحیه استکبار ستیزی که دارد دست از مبارزه با استکبار بر نمی‌دارد.

حجت الاسلام رجبی گفت: دشمن امروز از یک تحریم های جدید علیه ایران سخن می‌گوید تا ملت آزادی خواه ایران اسلامی را به زانو درآورد  ما در پاسخ به آن‌ها می‌گوییم که آیا هنوز ملت ایران را نشناخته‌اید؟ ملت  ومردم اسلامی حاضرند شهید بدهند و پای انقلابشان و دفاع از ارزش‌هایش بایستند. همه ملت ایران بسیجی هستند و بسیجی زمانی که احساس خطر کند با تمام وجود، پای ارزش‌های انقلاب می‌ایستد. همه ما محسن ححجی هستیم و پای آرمان‌های انقلاب سر می‌دهیم، اما اجازه نمی‌دهیم به کشور و آرمان‌های ما و به خط امام زمان و خط ولایت آسیب برسد.

وی خطاب به دشمنان گفت: چشم‌هایتان را باز کنید و فکر ملت ایران را بخوانید و حضور ملت ایران را ببینید و از خواب بیدار شوید؛ ببینید هر توطئه‌ای که تاکنون علیه این ملت انجام داده‌اید، به ضرر خود شما تمام شده و از طرفی ملت ایران منسجم‌تر و بهتر از قبل برای دفاع از آرمان‌هایش وارد صحنه شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خطاب مسئولین گفت: شما مسئولان باید در حل این مشکل تلاش کنید تا نگذارید بیشتر از این مردم زحمت متحمل شوند و باید مسئله گرانی هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

وی با بیان این‌که بازاریان و اقشار و اصناف در مقابله با تحریم اقتصادی نقش ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: افزایش تورم و گرانی از تیرهای دشمن در تحریم اقتصادی است و متأسفانه عده‌ای سودجو ومنفعت طلب با استفاده از این فضای آلوده اقدام به گرانی اجناس و بعضا احتکار کالای مورد نیاز مردم می‌کنند.

حجت الاسلام رجبی با تاکید بر اعمال قاطعیت و عملکرد دستگاه قوه قضائیه درمجازات برای مفسدان اقتصادی گفت: که با اخلالگران بازار نیز با قاطعیت برخورد شود چرا که اخلاگران بازار باعث شده‌اند تا مردم توان تحمل گرانی‌ها را نداشته باشند.

وی در پایان با توجه به آیه مبارکه «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» اظهار داشت: پیام آیه شریفه این است که سست نشوید و محکم پای شعارهای ارزشی باشید، نترسید و نگران نباشید که شما حتماً پیروز هستید.

 

ارسال نظرات