فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس:

اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در 25 قرارگاه محلات آسیب پذیر بندرعباس

فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس، عنوان کرد: با همکاری سازمان تبلیغات و دیگر نهاد ها و سازمان ها در محلات آسیب پذیر شهر بندرعباس برنامه های فرهنگی اجتماعی اجراء می شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۰۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در نشست مشترک با سازمان تبلیغات اسلامی استان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: 3سال است که قرارگاه تحول محلات در 25محله راه اندازی شده , ودر زمینه کارهای فرهنگی اجتماعی و محرومیت زدایی در محلات آسیب پذیر شهر بندرعباس فعالیت می کند.

فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس افزود: تحول محلات طرحی است است که در راستای خدمات رسانی به محله های آسیب پذیر و با فعالیت های عمرانی، اجتماعی و فرهنگ سازی برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام می شود.

وی اظهار داشت : از ویژگی های مهم طرح تحول محلات، انتخاب مسجد به عنوان قطب فعالیت ها است که در این . زمینه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و روحانیون درمحلات آسیب پذیر شهربندرعباس   بر نامه های فرهنگی اجتماعی در زمینه های جذب و توانمندی جوانان و نوجوانان , پاسخ به شبهات , بر گزاری گفتمان دینی , تامل و همکاری با کانون ها, و هیئت های مذهبی مساجد و بر گزاری کلاسهای اوقات فراغت در 25 قرارگاه محلات بر گزار می باشد.

فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس، بر گزاری کلاسهای قرآن , ورزشی , کارگاههای آموزش فنی حرفه ای , و صنایع دستی و مهارت های زندگی را از مهمترین بر نامه های اوقات فراغت قرارگاه محلات بندرعباس نام برد.

ارسال نظرات