رئیس دادگستری محلات

اشتغال سه هزار تبعه بیگانه در محلات/مقابله بااقدامات هنجارشکنانه توسط نهادهای متولی فرهنگ

احمدی در نشست خبری بمناسبت هفته قوه قضائیه گفت:وجود بیش از ۳ هزار تبعه بیگانه و اشتغال آنان در واحد‌های مختلف کارگاهی در سطح شهرستان محلات کاملا در تضاد با سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از محلات ؛رسول احمدی، ریاست دادگستری شهرستان محلات گفت:مطابق با بررسی که از طرف کارشناسان ما بعمل آمده بسیاری از متهمین در اثر بیکاری مرتکب جرم می شوند، در حالیکه بستر و فضای بکارگیری خیلی از این اشخاص جهت کار در شهرستان فراهم می باشد.
بنده از مسئولین مربوطه اکیداً می خواهم که با فرهنگ سازی مناسب زمینه بکارگیری کارگران ایرانی را به جای کارگران خارجی توسط کارفرمایان فراهم آورند و نسبت به این موضوع بسیار مهم حساسیت لازم را داشته باشند.
همچنین گفت:اینکه ما بر این باور و اعتقاد باشیم که کارگر ایرانی درست کار نمی‌کند امری مردود است و به نظر بنده با فرهنگ‌ سازی کامل و ارائه آموزش های لازم هم به کارفرمایان و هم به کارگران می توان زمینه و بستر بکارگیری کارگران ایرانی را فراهم آورد.
وی درادامه افزود:در همین زمینه برابر گزارشات ارئه شده از مراجع نظارتی بعضی اشخاص علی رغم اخذ وام اشتغال کماکان در واحدهای تولیدی خود از کارگران خارجی استفاده می‌کنند، که کار آنها جرم است و پیگرد قانونی دارد.

احمدی همچنین درخصوص هنجارشکنی های اجتماعی گفت:بعضی از رفتار‌های هنجار‌شکنانه و نافرمانی های مدنی از قبیل کشف حجاب در حین رانندگی و سگ‌ گردانی در پارک ها و مانور تجمل گرایی و عقده گشایی های شخصی، باعث جریحه‌ دار‌ شدن احساسات متدینین و مردم نجیب و شهید پرور شهرستان محلات شده است.
وی ضمن تذکر شدید به این افراد معدود، از همه متولیان فرهنگی تقاضا داریم با فرهنگ سازی مخصوصاً در محیط پارک ها زمینه بروز این قبیل رفتار زشت و هنجارشکنانه را کاهش دهند

 

ارسال نظرات