پژوهشگر علوم سیاسی در شهرکرد:

FATF ابزاری برای بستن دست و پای ملتهای مظلوم است

دکتر متولیان در آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در شهرکرد گفت: معاهدات و کنوانسیون های ارائه شده از سوی غرب مانند FATF ابزاری برای بستن دست و پای ملتهای مظلوم است.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سی و هفتمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از یاران امام، شامگاه پنج شنیه هفتم تیرماه 1397 در محل مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

 در این مراسم که رئیس کل دادگستری به همراه جمعی از پرسنل اداری و قضایی نیز شرکت داشتند، دکتر سید عبدالله متولیان پژوهشگر علوم سیاسی و استاد دانشگاه در سخنانی روشنگرانه به افشای حقوق بشر آمریکایی و برنامه های نظام سلطه برای استثمار کشورهای جهان و به تباهی کشاندن ملتهای اسلامی پرداخت .

وی، اظهار داشت: 400 سال است که غرب به عنوان نظام سلطه طرح و برنامه های گسترده ای را برای سیطره بر سایر کشورها به ویژه سرزمینهای اسلامی تدوین و اجرا می کند.

متولیان ضمن معرفی انگلستان به عنوان ریشه و مغز متفکر نظام سلطه؛ آمریکا و اسرائیل را به عنوان قرارگاه فرماندهی و میدان نبرد این نظام برشمرد.

وی،  گفت: بر اساس همین شناخت است که حضرت امام خمینی(ره) همواره از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می نمودند و مذاکره با این کشور را به هیچ عنوان به صلاح ملت ایران نمی دانستند.

 دکتر متولیان در بخش دیگری از بیانات خود معاهدات و کنوانسیون های ارائه شده از سوی غرب مانند FATF را ابزاری برای بستن دست و پای ملتهای مظلوم دانست.

این پژوهشگر علوم سیاسی تصریح کرد: کشورهای نظام سلطه برای به زنجیر کشیدن ملل دیگر به ویژه حکومتهای مستقل و آزادیخواه معاهداتی را تدوین می کنند که در آنها تعاریف جدیدی از آزادی، فرهنگ، دموکراسی و بسیاری از ارزشهای جوامع بشری ارائه شده و تشویق کشورها برای پیوستن به این معاهدات و کنوانسیونها جز برای سلطه بیشتر و اشاعه خط فکری و سبک زندگی غربی نیست.

وی، با تشریح وضعیت حساس کنونی و موقعیت جمهوری اسلامی در جهان مذاکره با آمریکای جهانخوار را به لحاظ سیاسی نه فقط امری بیهوده و مضر برای کشور بلکه به نوعی خیانت به مردم و انقلاب اسلامی دانست.    

ارسال نظرات