خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی هشترود:

اساس خرید گندم از کشاوران ثبت اطلاعات آن ها در سامانه

مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت:بر اساس تکالیف مقرر در قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی و برنامه ابلاغی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، خرید گندم صرفا از کشاورزانی که اطلاعات آن ها در سامانه جامع پهنه بندی ثبت شده باشد، مجاز خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۵۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

مجید احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاکید کرد: ثبت اطلاعات کشاورزان شامل محل تولید، سطح زیر کشت، برآورد تولید و اطلاعات هویتی کشاورزان در سامانه در زمان تحویل محصول ضروری است.

وی با بیان اینکه هنوز تعدادی از بهره برداران از مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی خودداری کرده اند، تأکید کرد: این امر به رغم اهمیت و حساسیت موضوع برای بهره برداران، از طریق شوراهای اسلامی روستاها، دهیاری ها و بخشداری ها، حسب مکاتبۀ جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع رسانی شده است.

احمدی از کلیه کشاورزانی که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اند، خواست تا سریعا به مراکز جهاد کشاورزی سطح شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند تا زمان تحویل گندم به مراکز خرید با مشکل مواجه نگردند

وی اضافه کرد: 50 درصد پول گندم در هفته اول پرداخت خواهد شد و مابقی هم طبق روال سال های قبل پرداخت خواهد شد.

احمدی اظهارداشت: محموله هایی که وزنشان از ۸تن بیشتر باشه تعاونی ها حق خرید آن را ندارند و باید به سیلو ها تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی هشترود با بیان اینکه روزانه چهار محموله گندم از کشاورزان خریداری خواهد شد افزود: شرکت های سامان غله شهرک صنعتی پروفسور هشترودی، گل گندم روستای قویون قشلاقی، خوشه طلایی گندم سه راهی خواجه غور، کارخانه آرد هشترود، تعاونی روستای ذوالبین، تعاونی روستای ملاجیق و نظرکهریزی، تعاونی درین سو و روستای آتش بیگ مراکز خرید گندم می باشند.

احمدی گفت: قیمت گندم هم 1300 تومان وابسته به افت مفید و غیر مفید کمتر هم خواهد شد و ساعت خرید از ۸صبح الی ۲۰ عصر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها