رئیس دادگستری اردکان عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در راستای آموزش مردم برای پیشگیری از جرائم

رئیس دادگستری اردکان بر استفاده از ظرفیت بسیج در راستای آموزش مردم برای پیشگیری از جرائم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۱۴۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، جمال فلاح در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بسیج و سپاه با مجموعه قوه قضائیه گفت: مجموعه‌های امنیتی و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر هستند که با تعامل هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف نظام حرکت می‌کنند.
وی اظهار داشت: باید اطلاعات حقوقی مردم در جهت پیشگیری از وقوع جرم افزایش یابد و در این زمینه می‌توان از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب اقشار مختلف بسیج استفاده کرد.
رئیس دادگستری شهرستان اردکان افزود: جلسات حلقه‌های صالحین فرصت مناسبی است تا با حضور کارشناسان در موضوع‌های مختلف مانند معضلات فضای مجازی، روابط خانوادگی، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، معاملات، اجاره منازل و به‌کارگیری افراد غریبه، سطح اطلاعات حقوقی شهروندان را افزایش داد.
در ابتدای این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به‌ویژهآیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه، کار در حوزه قضایی را بسیار سخت و حساس دانست و از تلاش‌های دستگاه قضا در جهت ایجاد نظم و امنیت در جامعه تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در محلات مختلف، برنامه گشت‌های محله محور بسیج اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه داشته باشد.
سرهنگ علی دهقانی در پایان با اشاره به اجرای طرح کرامت در روستای رباط پشت بادام برای سومین سال متوالی در جهت کاهش اعتیاد به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین بستر مناسبی برای ارائه آموزش‌های مفید در جامعه است و می‌توان با استفاده از توان متخصصان در اقشار مختلف بسیج به‌ویژه بسیج حقوقدانان درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری برداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار