گردشگری دریایی سبب رغبت و جذب توریست های خارجی به مازندران می شود

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یکی از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های مهم که می‌تواند سبب رغبت گردشگران به ویژه توریست‌های خارجی به مازندران شود، گردشگری دریایی است که باید شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مازندران فرصت‌های زیادی در بخش گردشگری و صنایع دستی دارد که باید عزم ملی برای به‌کارگیری آنها وجود داشته باشد.

احمد دانیالی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: صنایع دستی ایران در دنیا حرف اول را می‌زند و فرش ایران در ویترین‌های سراسر دنیا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران ستیزه‌جویی را شروع کردند، افزود: با هنر صنایع دستی می‌توانیم خود را به‌عنوان سفیران صلح در جهان معرفی کنیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: ظرفیت‌های مازندران در دنیا نادر است؛ دشت، جنگل و دریا را داریم که جاذبه‌های مهمی برای بحث توریست و علاقه‌مندی گردشگران و مسافران است.

دانیالی گفت: صنایع دستی مازندران پُررونق است و باید از این ظرفیت بالقوه استفاده کنیم، وسعت این استان به اندازه هلند است و فرصت‌های زیادی در بخش گردشگری و صنایع دستی دارد که باید عزم ملی برای به‌کارگیری آنها وجود داشته باشد.

وی مهمان‌پذیری را شاخصه مهم دیگری در بحث جذب گردشگر عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های مهم در بحث توریسم رفتار جوامع محلی است که مازندران این جاذبه مهم و اصلی را دارد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یکی از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های مهم که می‌تواند سبب رغبت گردشگران به ویژه توریست‌های خارجی به مازندران شود، گردشگری دریایی است که باید شکل بگیرد.

 در پایان مراسم از زحمات بهروز کشاورز سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که توانست این مجموعه را به سلامت از روزهای سخت و پُرالتهاب عبور دهد قدردانی شد.

همچنین از زحمات چهار ساله دلاور بزرگ‌نیا با تقدیم هدایایی قدردانی و حکم سیف‌الله فرزانه به‌عنوان مدیرکل جدید قرائت شد، گفته می‌شود علت عدم حضور نمایندگان مجلس، شرکت در جلسه علنی مجلس بوده و استاندار مازندران در نشست با بانک‌های استان حضور داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها