نماینده مردم مرکزی در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

تقلید از فرهنگ غربی ظلم به جامعه اسلامی و فرهنگ غنی شیعه است

رضایی گفت: با این همه آسیبی که کشور‌های غربی به خانواده، تعلیم و تربیت و اعضای خانواده وارد کردند، تقلید از آن‎ها ظلم به جامعه اسلامی محسوب شده و آسیب‎های زیادی به جامعه وارد می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
ابراهیم رضایی نماینده مردم مرکزی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در راستای مطالبات رهبری مبنی بر اینکه سبک زندگی غربی در تعارض با معنای حقیقی خانواده است و مشکلات لاعلاجی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد، بنابراین در قانون گذاری برای حل مشکلات خانواده‎های ایرانی، نباید به نگاه غربی‌ها به زن، فرزند و پدر و مادر توجه کرد، گفت: یکی از افتخارات کشور ما این است که برخوردار از فرهنگ غنی اسلامی و اهل بیت بوده و در موضوع تعلیم و تربیت و خانواده بسیار غنی است و می‎تواند خانواده را به کمال و سعادت برساند.

وی بیان کرد: کشور ما برخوردار از آموزه‎های دینی است، بنابراین مردم نباید دنباله رو فرهنگ غرب و کشور‌های اروپایی که اعضای خانواده آن از هم پاشیده و اعضای خانواده آن از هم جدا بوده و فاقد سعادت خانوادگی هستند، باشند.

رضایی اظهار داشت: کشور‌های غربی نه تنها دستاوردی ندارند، بلکه جز ویرانی چیزی برای ان‎ها باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: با این همه آسیبی که کشور‌های غربی به خانواده، تعلیم و تربیت و اعضای خانواده وارد کردند، تقلید از آن‎ها ظلم به جامعه اسلامی و بی اعتنایی به فرهنگ غنی شیعه محسوب شده و آسیب‎های زیادی به جامعه وارد می‌کند.
ارسال نظرات