حجت الاسلام پوربابایی:

افکار وآثار شهید صدوقی (ره) جاودانه است

حجت الاسلام پوربابایی در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد گفت: بی تردید قلم، فکر وسیره اخلاقی شهید صدوقی (ره) برای همیشه جاودانه می‌ماند وهیچ تروری نمی‌تواند نام وتاثیر اینگونه افرادبزرگی را ازبین ببرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۷۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد ضمن عرض تبریک وتسلیت به مناسبت شهادت شهید صدوقی (ره) گفت: صفات وخصوصیات شهید صدوقی (ره) باید برای نسل جوان بخصوص مسئولین بازخوانی شود تا همگان با تأسی از آن مبانی اسلامی را استحکام بخشند.
وی در ادامه با اشاره به تالیفات ونوشته‌های ارزشمند این شهید بخصوص در رد توهین‌ها وجسارت‌های افراد به دین مبین اسلام وقرآن کریم افزود: مکتوبات این شهید در عصر حاضر هم بسیار کارگشا، مفید واثر بخش است که باید تجدید چاپ شود؛ چرا که شهید صدوقی (ره) دانشمند شهیدی است که علاوه براینکه خونش در راه دفاع از ارزش‌ها ریخته شد، خود با مداد ومکتب خود شهید پروری می‌کند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در پایان با اشاره به جدیت، تعصب وحساسیت این شهید بزرگوار نسبت به مسائل احکام ودین تصریح نمود: غیرت وعصبیت نسبت به جزء جزء دین، اصول واحکام الهی وظیفه ذاتی همه ماست که باید با مشاهده کوچکترین خدشه‌ای در آن صدوقی وار وبدون هیچگونه اغماضی موضع مناسبی اتخاذ نماییم.
ارسال نظرات