معارفه مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان

در مراسمی، مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۹۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم معارفه مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداگفت: این گنجینه متعلق به همه مردم است، زیرا فرهنگ ایثار و شهادت و یادگار‌های شهدا چیزی نیست که به افراد یا مسئول خاصی اختصاص داشته باشد.
وی افزود: همه ما باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دغدغه داشته باشیم و هرچه می‌توانیم با همدلی، همراهی و همکاری با یکدیگر از ظرفیت‌هایی که وجود دارد برای زنده نگه‌داشتن این فرهنگ و حفظ این گنجینه تلاش کنیم و روزبه‌روز جایگاه آن را ارتقا دهیم.
امام‌جمعه اردکان بر پیام‌رسانی ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: امروز همه ما در حدی که می‌توانیم باید وظیفه پیام‌رسانیشهدا را انجام دهیم.
وی گفت: گنجینه ایثار و شهادت اردکان به همت جمعی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری خانواده‌های معظم شاهد و برخی از مسئولان شکل‌گرفته است که از جایگاه فرهنگی ویژه‌ای برخوردار بوده و مایه دلگرمی ایثارگران و خانواده‌های عزیز شهدا است.
حجت‌الاسلام شاکر افزود: تاکنون در راستای حفظ آثار بجا مانده از شهدا اقدامات ارزشمندی انجام‌گرفته که شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و انشا اللهبه‌عنوانباقیات‌الصالحاتهمه‌کسانی که در این راه تلاش کرده‌اند قرار گیرد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین سابق گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان برای مسئول جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، محمدرضا دهستانی به‌عنوان مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان معرفی و از زحمات و تلاش‌های حاج جواد کمالی و محمدعلی فتوحی مسئولین سابق این مجموعه تشکر و قدردانی شد.
ارسال نظرات