مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان:

تلاش شرکت گاز سیستان و بلوچستان در جهت افزایش اشتغال در استان با توسعه گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری شرکت ملی گاز ایران و جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان و با هدف تربیت و توانمندسازی یک‌هزار نفر نیروی انسانی، شرکت گاز استان توانست 535 نفر از این تعداد را در فاز یک و در قالب 12 رشته توانمند سازد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۳۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، محمد حسن طهرانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۱۲ رشته تحت عنوان تکنسین بهره برداری و نگهداری ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز/ تعمیرات شبکه (فولادی و پلی اتیلن)، امدادگر و گازبان، نقشه‌کش، لوله‌کش گاز خانگی، تجاری و صنعتی، جوشکار و نصاب خطوط فولادی، جوشکار و نصاب خطوط پلی اتیلن، کنتور خوان و توزیع قبوض خدمات متقاضیان مشترکین از نیمه دوم سال ۹۵ آغاز شده است.

به گفته وی، فاز دوم این طرح نیز در ۱۲ رشته دیگر تحت عناوین نماینده HSE، نقشه برداری ایزومتریک، بازرسی فنی MT سطح ۱ و ۲، بازرسی فنی PT سطح ۱ و ۲، بازرسی فنی چشمی VT سطح ۱ و ۲، بازرسی فنی UT سطح ۱ و ۲، تفسیر فیلم‌های رادیوگرافی RT سطح ۱، رادیوگرافی سطح ۳، مبحث ۱۷ نظام مهندسی، نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج شوفاژ گازی، اپراتور عمومی ایستگا ه.‌های CNG، ایمنی عمومی گاز و وسایل گازسوز در حال انجام است.

طهرانی در ادامه، استفاده از نیرو‌های بومی در تکمیل کادر پیمانکاری و الزام به رعایت این موضوع از سوی شرکت‌های پیمانکاری را در راستای توسعه اشتغال در سطح استان سیستان و بلوچستان برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان همچنین آغاز عملیات اجرایی شبکه تغذیه و توزیع گاز در شهر زاهدان به متراژ ۳۵۰ کیلومتر در محدوده شمال غرب، گازدارکردن نیروگاه گازی زاهدان، افتتاح پروژه گازرسانی به نیروگاه چابهار به روش سی ان جی، توسعه شبکه گازرسانی ایرانشهر و اشتراک پذیری در این شهر، تکمیل شبکه گازرسانی بمپور و گازدار کردن این شهر، برگزاری جلسات متعدد با مقامات استانی در راستای تسهیل فرآیند گازرسانی در استان، پیگیری جهت تهیه طرح جامع گازرسانی به استان از مدیریت برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران، شرکت در جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران و کسب رتبه اهتمام به تعالی، دریافت گواهینامه‌های مرتبط با نظام‌های مدیریتی IMS , HSE-MS، استقرار نظام برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت و دریافت لوح تقدیر از جشنواره شهید رجایی را از مهمترین دستاورد‌ها و فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی این شرکت در راستای افزایش خدمات به مشترکین، اظهار کرد: از جمله اقدامات مرتبط با ارتقای کیفیت خدمت رسانی می‌توان به راه اندازی دفاتر پیشخوان و پیاده سازی زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در سطح شرکت در راستای پیاده سازی سیستم CRM اشاره کرد.
ارسال نظرات