برگزاری هشتمین جشنواره قرآنی و سومین جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده شاغلین سپاه پاسداران هرمزگان

هشتمین جشنواره قرآنی و سومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده شاغلین و بازنشستگان سپاه پاسداران هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۵۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به همت مرکز فرهنگی و خانواده، سپاه امام سجاد(ع) با حضور جمعی از خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته و با یاد شهید مدافع حرم، شهید خلیل تختی نژاد مرحله استانی این دوره از مسابقات در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

خانم توسلی مسئول مرکز  فرهنگی و خانواده،  سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ انس با قرآن، تعمیق مبانی اعتقادی، احکام و همچنین آشنایی بیشتر با سیره ائمه معصومین (ع) و ارزشهای انقلاب اسلامی در بین خانواده ها عنوان کرد.

وی، همچنین پرکردن اوقات فراغت، ایجاد تحرک، پویایی، نشاط و شادابی، ارتقاع سطح سلامت جسمی، روحی و ورزشی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

مسئول مرکز فرهنگی و خانواده، سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، افزود: از دیگر اهداف این جشنواره را بالا بردن قابلیت های جسمانی، ارتقاء سطح کیفی قاریان و ورزشکاران از نظر مهارتی فنی و تخصصی  می باشد.

خانم توسلی، یادآور شد: جشنواره قرآنی در این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه ترویج فرهنگ قرآنی ، انس با قرآن و ارتقاء روحیه معنوی بین فرزندان و همسران خانواده های پاسداران کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه استان  در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم برگزار شد که به مدت 3 روز به رقابت پرداختند که منتخبین شهریورماه سال جاری برای مرحله کشوری به تهران اعزام می شوند.

وی، تصریح کرد: مسابقات فرهنگی شمیم خانواده ویژه همسران و فرزندان دختر در شش رشته ورزشی دارت، آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال و تکواندو می باشد که شرکت کنندگان پس از کسب رتبه در  مسابقات مقدماتی در شهرستان ها، وارد این مرحله شده بودند و به رقابت پرداختند و منتخبین این 6 رشته مردادماه سال جاری به مرحله کشوری که در در زنجان برگزار می شود،  اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات