معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع):

آمریکا هیچ توجیهی برای جنایت خود در 12 تیرماه ندارد

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر این که آمریکا هیچ توجیهی برای جنایت خود در 12 تیرماه ندارد گفت: آمریکای جنایتکار در این حادثه، اهداف شومی را دنبال کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۱۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالله صادقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس به مناسبت 12 تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس اظهار داشت: در این حمله ناجوانمردانه، تمامی ۲۹۰ سرنشین هوایپمای مسافربری ایرباس که شامل ۴۶ مسافر غیرایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باخته و شهید محسوب شدند.

وی در ادامه افزود: برحسب پیشنهاد مقام معظم رهبری به منظور بررسی جنایت‌های آمریکا، هفته دوم تیرماه را هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان این که آمریکا هیچ توجیهی برای جنایت خود در 12 تیرماه ندارد تصریح‌کرد: دولت آمریکا ادعا کرد که هواپیمای مسافربری ایرباس به اشتباه، مورد حمله موشکی قرار گرفته است.

صادقی ادامه داد: این در حالی است که به صورت بلاعوض و بدون قبول مسؤولیت حادثه، مبالغی را به خانواده‌های قربانیان و همچنین خسارت ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری پرداخت کرد و هیچ‌کدام از خدمه ناو وینسنس تحت پیگرد قرار نگرفتند؛ حتی ویلیام راجرز فرمانده ناو جنگی آمریکا در پایان خدمت خود مدال شجاعت گرفت و به درجات بالاتر ارتقاء یافت.

وی با بیان‌ این که آمریکا در این حمله موشکی و به شهادت رساندن 290 مسافر آن، اهدافی را دنبال می‌کرد، ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن متوجه شد که ملت ایران پرچم اسلام ناب محمدی را در کشور به اهتزار درآورده‌اند و اسلام واقعی در کشور حمکفرماست پس دست از دشمنی‌های خود برنداشت و به روش‌های مختلف سعی در ضربه زدن به این انقلاب ناب محمدی برآمد.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: دشمن با راه‌اندازی غائله‌های مختلف به مقابله با انقلاب ناب محمدی برخاست و اقدامات تروریستی را یکی پس از دیگری در تیرماه انجام داد، توطئه‌های مختلف و جنگ هشت ساله را علیه ایران اسلامی به راه انداخت اما در تمامی این دوران، پیروزی از آن ملت شریف ایران بود.

صادقی بیان‌کرد: ابرقدرت شرق و غرب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست در دست هم نهادند تا با اتحاد خود به اهداف شوم‌شان دست یابند، اما رفته رفته جنگ تحمیلی تمام شد و دشمن با دست خالی از میدان جنگ برگشت و مردم ایران با مقاومت و استقامت، پوزه استکبار را به خاک مالیدند و امام راحل دراین باره فرمودند در جنگ تحمیلی، ابهت شرق و غرب را شکستیم.

وی با تاکید بر این که، آمریکا هیچ توجیهی برای هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران ندارد تصریح‌ کرد: این اقدام ناشایست آمریکا بیانگر خفت و خواری این دولت منحوس از شکست در جنگ نظامی با ملت ایران است که راه به جایی نبرد و مجبور است از این طریق به مردم ایران فشار وارد کند.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در حادثه 12 تیرماه دست آمریکای جنایتکار برای مردم ایران رو شد، همان آمریکایی که برجام را نقض کرد و بدعهدی خود را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

صادقی در بخش پایانی سخنان خود به اقتدار موشکی ایران اسلامی اشاره‌کرد و گفت: قدرت دفاعی و امنیتی امروز ایران اسلامی سبب پیشگیری از تمامی تهدیدات نظامی علیه این کشور شده است.

ارسال نظرات