شناسایی ۱۶۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: تا کنون ۱۶۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور شناسایی شده که ۵ هزار نفر از آن‌ها به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۶۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدعلی صمیمی امروز در نشست مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولین استان لرستان بیان کرد: به هیات‌های جانبازان و معلولان باید نسبت به تمامی ورزش‌ها به یک شکل نگریسته و تمام امکانات در اختیار این هیئت‌ها قرار گیرد.

وی افزود:باید با تمام فدراسیون‌ها همکاری مستمر و خوبی داشته باشیم تا معلولان علاقه‌مند به ورزش بتوانند به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به وضعیت ورزش لرستان، اظهار کرد: ورزش جانبازان و معلولان لرستان جایگاه بسیار مناسبی در کشور دارد و در بیشتر رشته‌ها پیشتاز بوده و این نشان‌دهنده استعداد بالای ورزشکاران جانباز و معلول استان و تلاش مسئولان مربوطه است.

صمیمی بیان کرد:لرستان در سال 96 با رشد هفت پله‌ای موفق به کسب رتبه پنجم کشور شد اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه هنوز هم در این حوزه مشکلات گسترده‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید ساختار هیئت جانبازان و معلولان استان را ساختارمند کرده و از افراد با توانایی بالا در هیئت رئیسه استفاده کنیم تا بتوانند مشکلات این حوزه را رفع کنند.

رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان گفت: تا به امروز 160 هزار ورزشکار جانباز و معلول در کشور شناسایی شده که 80 هزار نفر آن‌ها ساماندهی شده و تعداد 5 هزار نفر از آن‌ها به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات