نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئولین وظیفه ای جز خدمتگزاری ندارند/ملت ایران با اقتدار،هوشیارتر و مقاومت تر از گذشته

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان خمین گفت: شهر خمین زادگاه امام خمینی(ره) رهبر جهانی اسلام است که فصل جدید در تاریخ بشریت به وجود آورد.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۷۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ آیین معارفه امام جمعه خمین با حضور رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی و آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش های بیت تاریخی امام(ره) در خمین برگزارشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین معرفه امام جمعه جدید خمین گفت: شهر خمین زادگاه امام خمینی(ره) رهبر جهانی اسلام است که فصل جدید در تاریخ بشریت به وجود آورد و با تلاش مستمر و حمایت و پشتوانه مردم توانست انقلاب اسلامی را تشکیل و به پیروزی برساند.

وی بیان کرد: ملت ایران، ملتی بیدار است که با پیروی از امام راحل(ره) و اوامر مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب و ولایتمداری حرکت می کند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: خدمت کردن در شهرستان خمین، شهر انقلابی و ولایی و شهر یکهزار شهید موجب افتخار است و مسئولین نیز وظیفه ای جز خدمتگزاری ندارند و می بایست شرایط و بستر پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان را فراهم کنند.

وی به اهمیت اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولین اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر مردم و مسئولین همانند گذشته، اتحاد و همدلی و انسجام بیشتر را در راستای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه و عمران، با اقتصاد مقاومتی و و تحقق آن و حمایت از تولید ملی و خدمات اجتماعی و سیاسی را مورد توجه قرار دهند و دشمن بداند که ملت ایران دارای اقتدار است و هوشیارتر و مقاومت تر از گذشته است.

 

گفتنی است در این آیین حجت الاسلام سید علی حسینی پور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان خمین معرفی و از زحمات حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه سابق قدردانی شد.

ارسال نظرات