اعتقاد به وحدت و یکپارچگی اصل مهمی برای کار و پیشرفت در نظام است

راشدی نوری با اشاره به اینکه همواره بر اصل وحدت، یکپارچگی، رفع تنش و اختلافات معتقد بودم، گفت: نظام جمهوری اسلامی عصاره این انقلاب است و از جمله دستاوردهایش نماز جمعه بود و بنابراین باید از خود گذشت ولی خدمت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۵۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، چهارشنبه‌شب در همایشی از 11 سال خدمات ارزنده و ماندگار حجت‌الاسلام راشدی‌نوری امام جمعه سابق چالوس تجلیل شد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل و تکریم از شخصیتی است که در حوزه مباحث دینی و فرهنگی به مردم ۱۱ سال خدمت کرد، اظهار کرد: امروز پس از ۱۱ سال تلاش جمعیتی گردهم آمدند تا قدرشناسی کنند و این وظیفه اخلاقی و انسانی است و هرجایی و هر نکته‌ای قابل تقدیر است باید قدرشناسی شود.

وی با بیان اینکه آنچه که در حوزه انتخابیه انجام می‌دادیم جز ادب، خوش‌رویی و خوش خلقی در وجود ایشان نبود، افزود: ائمه جمعه‌های خوبی چالوس آمدند و کارهای خوب زیربنایی و زیرساختی خوب فرهنگی توسط آنها اجرایی شده است.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولاً یکی از مشکلات کشور این است که سه ضلع اصلی نماینده، فرماندار و امام جمعه باهم نمی‌سازند اما در چالوس به جز راستی و با هم بودن ندیدم.

فرماندار چالوس نیز با اشاره به اینکه همه مردم و مدیران از حمایت‌های خوب ایشان در برنامه‌های اجرایی بهره‌مند شدیم، بیان کرد: بدون دخالت در امور اجرایی و بدون خروج از قوانین و مقررات با دفاع از حق و حقانیت خدمت کرد که جای قدردانی دارد.

محمدناصر زندی عنوان کرد: شهرستان چالوس در عرصه‌های مختلف فعال است و هر کجا دست پدری بر سر همه کشیده شد امنیت و آرامش خوبی بر شهرستان حاکم شد.

امام جمعه سابق چالوس نیز با قدردانی از این جلسه صمیمی و دوستانه خود را شرمنده الطاف و عنایات مردم دانست و اظهار کرد: همواره در طول زندگی و دوران خدمت ۱۸ ساله سعی کردم با در نظر گرفتن خدا   عنایات الهی خدماتی خالصانه و دلسوزانه و از عمق وجود انجام دهم.

حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری با بیان اینکه سعی کردم در همه کارها خدا را مدنظر داشته و کار خلاف عمدی انجام ندهم، افزود: غیر از معصومین کسی از خطا و اشتباه و قصور در امان نیست و بنابراین تقاضای عفو و بخشش در تقصیر قصور، کاستی‌ها و ضعف‌هایم را دارم.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت مصلای بزرگ چالوس که در صورت تکمیل شدن یک بِرَند بزرگی در کشور و استان می‌شود متأسفانه تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات و با وجود تلاش زیاد به ثمر ننشست و اگر این پروژه دینی و فرهنگی نبود، می‌توانستم کنار اصحاب فرهنگ، هنر و نخبگان کارهای فرهنگی بزرگ‌تری را به سرانجام برسانم.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم از اینکه با فرهنگیان و دانشجویان مراودات خوبی داشتم و با نمایندگان و فرمانداران ادوار مختلف، اعضای شورای تأمین و سلسله روحانیت از اعضای ستاد نماز جمعه و مؤسسات فرهنگی تعامل خوبی داشته و از حمایت‌های آنها بهره‌مند شدم.

وی با اشاره به اینکه همواره بر اصل وحدت، یکپارچگی، رفع تنش و اختلافات معتقد بودم، گفت: نظام جمهوری اسلامی عصاره این انقلاب است و از جمله دستاوردهایش نماز جمعه بود و بنابراین باید از خود گذشت ولی خدمت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها