نماینده ولی‌فقیه در لرستان

دشمن به دنبال ناامنی و شکاف بین مردم، نظام و دولت است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تحریم اقتصادی ابزار دشمن برای مقابله با ایران است و دشمن به دنبال ناامنی در کشور و شکاف بین مردم، نظام و دولت است.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۳۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان در خصوص اهمیت نمازجمعه و برکات آن، اظهار کرد: نمازجمعه آثار و برکات فراوانی دارد که فقط مربوط به شرکت‌کننده در این فریضه نبوده، بلکه  آثار و برکات آن شامل همه افراد جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمازجمعه مرکز هدایت دینی و معنوی مردم است، هم‌چنان‌که بنابر حدیثی از امام صادق(ع) نمازجمعه مایه جلب رحمت الهی و سبب نزول نعمات و تفضلات الهی بر مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان نمازجمعه را مرکز اتحاد عنوان و تصریح کرد: امروز نمازجمعه بزرگترین مرکز همدلی مردم در جامعه محسوب می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه امامان جمعه استان از بهترین ائمه جمعه و چهره‌های برتر کشور هستند، افزود: امامان جمعه سنگربانان دین و دیانت مردم و همچنین حافظان ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به حساب می‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: امروز تنها ندایی که در جامعه برای حفظ ارزش‌ها بلند است تریبون نمازجمعه بوده، از این‌رو است که ائمه جمعه مطالبه‌گران منویات مقام معظم رهبری و مدافعان حقوق مردم به شمار می‌روند.

وی با تاکید بر تقویت و حمایت از سنگر نمازجمعه یادآور شد: چنانچه این سنگر حفط شود جامعه نیز حفظ خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان امنیت و اتحاد را دو مقوله مهم جامعه امروز برشمرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و شکاف بین مردم و نظام است، لذا این دو مهم نباید به هیچ‌وجه خدشه‌دار شوند.

آیت‌الله میرعمادی با ابراز اینکه یک عملکرد ناصواب ممکن است زمینه نارضایتی مردم را فراهم کند، بیان داشت: امروز پرهیز از ایجاد نارضایتی در بین مردم و حفظ وحدت عمومی یک مسئله بسیار حیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز دو ابزار فشار روانی و تحریم اقتصادی را در برابر ملت ایران قرار داده است که البته مردم ایران نیز با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی می‌توانند در برابر ابزارهای دشمن مقابله کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برخی مراکز تولیدی استان به اندک حمایتی نیاز دارند، افزود: ضرورت دارد کارگروهی در استان به منظور احصا تولیدات تشکیل شود.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: حکمی برای تمامی ائمه جمعه استان مبنی بر انتخاب آنان به عنوان مسوول ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب زده شد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود امامان جمعه این ستادها را در شهرستان‌ها با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده تشکیل دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر تبیین افتخارات گذشته نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز اقداماتی انجام شده که محال بود بدون جمهوری اسلامی شکل می‌گرفت.

آیت‌الله میرعمادی اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی خصوصا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم‌رنگ شده که بایستی توسط ائمه جمعه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار