مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان

۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی لرستان احداث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی لرستان با مشارکت بسیج سازندگی احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۳۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی   امروز در گردهمایی تخصصی مدیران امور مهندسی و تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌های غرب کشور با اشاره به خدمات مناسب ساخت مسکن و محرومیت‌زدایی این نهاد در مناطق محروم، اظهار کرد: در حال حاضر نگاه تحولی کمیته امداد به حل مشکل مسکن آغاز شده است.

وی حل اساسی فقر خانواده‌ها را در گرو تامین مسکن مناسب دانست و افزود: فقدان مسکن و یا مسکن‌های بی‌کیفیت و غیرقابل سکونت یکی از معضلات فقر در خانواده‌های تحت حمایت به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به راهبرد این نهاد در جهت ساخت و تامین مسکن مددجویان، گفت: راه اندازی سیستم جامع الکترونیکی خدمات مسکن(bpms) که قابل ارزیابی برای تمامی فرآیندهای شناسایی، اولویت‌بندی، امتیاز دهی و نظارت بر پیشرفت فیزیکی ساخت سازه بوده از جمله شاخص‌های این راهبرد محسوب می‌شود.

محمدی فارسانی ادامه داد: طی سال جاری پنج بسته حمایتی از جمله ایجاد فضای کسب‌وکار برای مددجویان و همچنین امکان خرید و یا اجاره مسکن برای متقاضیان تحت پوشش فراهم شده است.

وی از ساخت 800 واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی با مشارکت بسیج سازندگی خبر داد و افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات