فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر

اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم پلدختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه ناحیه پلدختر امسال اردوهای جهادی منطقه به میانکوه شرقی را به‌عنوان منطقه هدف انتخاب و بسیجیان به مدت یک هفته به این منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۱۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

 محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در حاشیه مراسم بدرقه گروه‌های جهادی  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان که با حضور معاون فرماندار  و مسئول اردوهای جهادی به منطقه محروم میان‌کوه شرقی پلدختر اعزام شدند با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مناطق محروم اظهار داشت: سپاه ناحیه پلدختر  امسال   اردوهای جهادی منطقه  به میانکوه شرقی را به‌عنوان منطقه هدف انتخاب و بسیجیان به مدت یک هفته به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: امروز گروه جهادی شهید صید محمد آقاخانی پایگاه علامه جزایری حوزه ثامن‌الائمه شهری پلدختر در قالب 15 نفر به مدت یک هفته به منطقه چول هول میانکوه شرقی اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: خدماتی از جمله ساخت و تکمیل مسجد، غسالخانه، تسطیح جاده، آب‌رسانی، ساخت خانه محروم، واکسیناسیون دام و طیور، رنگ‌آمیزی مدارس و سایر خدماتی که مورد نیاز آن منطقه است را انجام خواهند داد.

محمودوند خاطرنشان کرد: اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم  موجب آبادانی مناطق محروم و تحقق بخشی از خواسته‌های آنان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات