حفاظت از محیط زیست لنده با مشارکت صاحبان طرح ها

دارا کریمی نژاد فرماندار لنده مشکلات امروزبرگزاری دومین نشست شورای سلامت و امنیت مواد غذایی لنده در زمینه سلامت را به دلیل نبود آینده نگری و نبود خلاقیت و نوع آوری در گذشته عنوان کرد و گفت: آب،زمین و امنیت رایگان، در اختیار صاحبان طرحها قرار گرفته است و پسماندها و تخریب ها به محیط زیست می رسد، بنابراین برای حفظ محیط زیست و کمک به مناطق گردشگری در این شهرستان باید صاحبان طرحها همکاری لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۹۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده هم گفت: نبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگر پذیر لنده یکی از معضلات اساسی بوده که در همین زمینه مقرر شد بخشداران و امورعشایری به ساخت سرویس بهداشتی در مناطق تفریحی موگرمون، ایدنک، مالشیخ، آبرزگه و کوه سیاه اقدام کنند.
امراله خانی افزود: برای خدمت رسانی به عشایر کوه سیاه، سفید، دلی مهرجان و دلی خیار کار تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان لنده به این مناطق عشایری اعزام خواهند شد.
یزدان پرست نماینده بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده از ساخت مرکز بستر درمانی با تجهیزات کامل با مشارکت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت:بنیاد مستضعفان در برنامه کاری خود در سطح شهرستان لنده در بحث آموزش و ساخت و تجهیز مدارس، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و عمرانی در تمام ابعاد با مشارکت دستگاه‌های دولتی و مردمی به صورت ۵۰ درصدی تقبل خواهد کرد.
ارسال نظرات