با عنوان «چارچوب ضربه ملّی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایرانیان»:

بسته پیشنهادی بسیج اساتید برای حل مشکلات اقتصادی رونمایی می‌شود

به همت سازمان بسیج اساتید از بسته سیاستی اندیشکده ایرانی مطالعات راهبردی با عنوان «چارچوب ضربة ملّی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایرانیان» رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۵۲۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

بسته پیشنهادی بسیج اساتید برای حل مشکلات اقتصادی رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، به همت سازمان بسیج اساتید از بسته سیاستی اندیشکده ایرانی مطالعات راهبردی با عنوان «چارچوب ضربة ملّی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایرانیان» رونمایی خواهد شد.

بنابراین گزارش بسته سیاستی  سازمان بسیج اساتید در حوزه اقتصاد  امروز  و در حضور رسانه‌ها رونمائی خواهد شد و در ادامه این بسته پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و قوه قضائیه قرار خواهد شد.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در این رابطه اعلام کرد که در ادامه رویکرد جدید و حلّ المسائلی سازمان بسیج اساتید کشور که در یکسال گذشته دنبال شده است و در پی آشفتگی اوضاع اقتصادی کشور، استادان بسیجی دانشگاه‌ها با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای ایفای نقش دانشگاه‌ها به عنوان قوه عاقله کشور و کمک به حلّ مسائل جامعه، بسته سیاستی پیشنهادی خود را  باعنوان «چارچوب ضربة ملّی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایرانیان» در اختیار مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و قوه قضائیه قرار خواهند داد تا از این طریق به وظیفه ذاتی خود در کمک به تقویت نظام جمهوری اسلامی و همبستگی ملّی، عمل کرده باشند.

روابط عمومی  سازمان بسیج اساتید ضمن دعوت از رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و ارباب جراید برای حضور در این نشست اعلام کرد: این نشست خبری در روز یکشنبه 17 تیرماه رأس ساعت 14:30 در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور واقع در خیابان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات