فروتن در جمع فرماندهان پایگاه و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

دعوت از مسئولین و انعکاس دادن و خواستن مطالبه‌های خود به جای تظاهرات و آشوب /خود باوری و نگاه به درون تنها راه خارج شدن از چالش‌ها

مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه آشوب‌ها و تظاهرات، نقشه دشمن بیش نیست، بردعوت از مسئولین و انعکاس دادن و خواستن مطالبه‌های خود از ایشان تاکیدوخود باوری و نگاه به درون (حمایت از کالا‌های ایرانی) را تنها راه خارج شدن از چالش‌ها اذعان نمود.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۱۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور افزایش بصیرت وآگاهی بسیجیان نسشتی با حضور فرمانده پایگا‌های مقاومت و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.
"فروتن" مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد در این نشست ضمن آشنا نمودن ذهنیت مخاطبین نسبت به چکیده‌ای از مسائل سیاسی به تشریح اهم مسائل سیاسی روز پرداخت.
وی با اشاره به مواجه بودن با مشکلات زیادی در سال ۹۷ از قبیل: مشکلات خرمشهر و خوزستان به علت بی آبی، تظاهرات‌هایی که به سوی آشوب گسیل داده می‌شوند، سوء استفاده بعضی از خودگماشته‌های فرصت طلب از این آشوب‌ها و تظاهرات و اسلحه کشیدن به روی مردم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مده الظله) درحرم مطهر امام خمینی (رحمه الله علیه) مبنی بر نقشه‌های اقتصادی دشمن با استفاده از اعمال تحریم وسوء استفاده ازتظاهرات جهت درخواست‌های به حق مردم به عنوان نقشه عملی دشمن، بردعوت از مسئولین و انعکاس دادن و خواستن مطالبه‌های خود از ایشان تاکید نمود و افزود:حواسمون جمع باشد که مطالبات خود را به وسیله آشوب‌ها و تظاهرات که نقشه دشمن بیش نیست بیان ننماییم.
مسئول سیاسی ناحیه مرکزی یزد با بیان اینکه کشور ایران اکنون روز‌های حساسی را می‌گذراند، خاطر نشان کرد: معاون امنیت ملی ترامپ تنها راه غلبه بر ایران را اعمال تحریم‌ها بیان نموده است و داخل توییتر‌های خود پیغام‌هایی بدین مضون که "آیا وقت آن نیست که رهبر ایران جام زهر را بنوشد" را نوشته اند.
ایشان با تاکید بر اینکه ما با جبهه عظیمی روبرو هستیم که کمر به نابودی انقلاب و نظام بسته اند، تنها راه خارج شدن از چالش‌ها را خود باوری و نگاه به درون یعنی حمایت از کالا‌های ایرانی اذعان نمود و افزایش تولید، کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش وابستگی به کشور‌های خارجی را نتیجه و ثمره خرید کالا‌های ایرانی برشمرد.
"فروتن" در ادامه در تشریح قرارداد FATF (کارگروه مالی علیه پول شویی) که به وسیله آن مبدا و مقصد تمام پول‌هایی که در تمام دنیا جابه جا می‌شود مشخص است، به بیان نظریه و دلایل مخالفین و موافقین آن پرداخت.
وی خارج شدن از لسیت تحریم ها‌ی سیاه را از دلایل موافین این قرارداد اذعان نمودو آگاهی و دادن گزارش هر تراکنشی که در بانک مرکزی اتفاق می‌افتد از قبیل: کمک به مردم سوریه و یا سایر مردم مظلوم جهان، تکرار تجربه بد برجام و عدم برطرف شدن تحریم‌ها به وسیله آن و عدم عضویت خود کشور‌های طرفدار این قرار داد در آن را از دلایل مخالفین برشمرد.
ایشان در ادامه به واژه تروریست و یونسکو (سلطه فرهنگی بر تمام کشور ها‌ی دنیا) و بیان نظریه فائزه هاشمی مبنی بر عدم منفعل عمل کردن و مذاکره با آمریکا اشاره نمود و خاطر نشان کرد:از دید دشمنان ایران یمن، لبنان، مقاومت و سپاه قدس تروریست هستند در حالی که هدف ما آزادی و امنیت است.
در انتهای این نشست به سوالات مطرح شده از طرف حضار پاسخ داده شد.
ارسال نظرات