پوربابایی در اردوی تجمیعی حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

گاهی وقت‌ها اهمیت پشت صحنه یک ماجرا مهمتر از ظاهر آن است/ تصور اینکه آمریکا و منافقین با دست کش‌های مخملی خود دوست ما هستند غلط است

نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در اردوی تجمیعی حلقه‌های صالحین نوع الف. حوزه مقاومت مهدیه در تشریح حمایت‌ها و جنایات آمریکا با تصریح اینکه گاهی اوقات اهمیت پشت صحنه یک ماجرا مهمتر از ظاهر آن است، اذعان داشت: تصور اینکه آمریکا و منافقین با دست کش‌های مخملی خود دوست ما هستند غلط است.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۱۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اردوی تجمیعی حلقه‌های صالحین نوع الف. حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد با حضور فرمانده، سرگروه و ۲۲۰ نفر متربیان حلقه‌های صالحین پایگا‌های اخلاص، حضرت زینب (س)، فضیلت، نجمه خاتون، منادیان و نجمه خاتون به همت حوزه در اردوگاه شهید صدوقی سانیج برگزار گردید.
تشکیل حلقه‌های صالحین با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مده الظله) در حمایت از کالای ایرانی و نقش بسیج در تحقق شعار سال، بیان نکات آموزنده خطبه ۵۳ نهج البلاغه، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، مسابقات ورزشی دارت، طناب کشی و کوهنوردی، سخنرانی نماینده، ولی فقیه و اقامه نماز جماعت، طبخ شولی از برنامه‌های اجرایی این اردو بود.
"حجت الاسلام پوربابایی" نماینده، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع فرمانده پایگاهها، سرگروه‌ها و متربیان حلقه‌های صالحین با توجه به نامگذاری ۶ لغایت ۱۲ تیرماه به عنوان هفته افشاء حقوق آمریکایی در تشریح علت نامگذاری این هفته با نگاه اجمالی و فهرست وار به جنایات انجام شده توسط آمریکا و منافقین به طور مستقیم و غیر مستقیم توضیحاتی را بیان نمود.
وی با اشاره به ترور مقام معظم رهبری (مده الظله الشریف) در مسجد ابوذر با هدف شهادت ایشان و آسیب دیدن دست ایشان در ۶ تیرماه، انفجار در جلسه حزب مرکزی و شهادت آیت الله بهشتی و یارانشان در ۷ تیرماه، کشته شدن ۲۹۸ نفر مسافر در هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیرماه، بمب گذاری‌های شیمیایی در حلب، عراق و ...، آمریکا را مسئول اصلی و حامی این جنایات بیان نمود.
وی در ادامه با بیان اینکه ما در زیارت عاشورا، ضمن لعن شمر و عمربن سعد به عنوان صحنه گردانان اصلی صحرای کربلا، آل ابوسفیان، آل زیاد را هم که در پشت قضیه، راضی به کشتن امام حسین (ع) بودند و همچنین آیندگان آنها، چون هشام و خلفایی که به دلیل عدم امکان در شرکت در این ماجرا به خاطر بعد زمانی افسوس می‌خوردند را لعن می‌کنیم، خاطر نشان کرد: گاهی وقت‌ها اهمیت پشت صحنه یک ماجرا مهمتر از ظاهر آن است.
"پوربابایی" با توجه به روایات پیامبر (صلی الله علیه) و معصومین با مضون اینکه "اگر به عمل قومی راضی باشید شما هم در آن عمل شریک هستید " به نقل از جابربن عبدالله انصاری درکنار قبر مطهر امام حسین (علیه السلام)، معیار سنجش اعمال را نیت انجام آن‌ها عنوان نمود و با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقین ضد انقلاب، صدام و اسرائیل با حمایت آمریکا افزود:مسئولین ما با خارج شدن آمریکا از برجام و کم شدن یک کشور از ۱+۵ مصمم به بستن قرارداد با اروپایی‌ها هستند در حالی که همه این‌ها دست در دست هم ضد کشور ایران، انقلاب شهدا، ولایت و سپاه و بسیج هستند.
نماینده، ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه منافقین سلطنت طلب و امریکا با قیافه‌های مختلف ضد ما عمل می‌کنند و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به ایران می‌باشند، تصریح کرد: تصور اینکه آمریکا و منافقین با دست کش‌های مخملی خود دوست ما هستند غلط است و این نیازمند بصیرت ما است.
ایشان در ادامه در تشریح حقوق بشر آمریکایی به طرح مهاجرین آمریکا و سایر کشور‌های اروپایی و جدایی ۲۰۰۰ فرزند از والدین خود و جنایات انجام شده در یمن، فلسطین غزه و سوریه اشاره نمودو در آخر مباحث عقیدتی در زمینه حجاب بانوان و اطاعت بی، چون و چرا از اوامر الهی را اذعان نمود و با بیان حکایتی، نکات اخلاقی در زمینه مقدم داشتن کارآخرت بر امور دنیوی، دائم الوضو بودن، نماز اول وقت، عدم کینه و راضی بودن به قضای الهی، عدم مایوس و نا امید کردن سائل و مداومت بر انجام فریضه نماز شب را عنوان نمود.
ارسال نظرات