مدیر حوزه‌های علمیه لرستان

تحصیل 3400 طلبه در حوزه های علمیه لرستان

مدیر حوزه‌های علمیه لرستان به تحصیل ۱۷۰۰ طلبه آقا و ۱۷۰۰ طلبه بانو در حوزه‌های علمیه لرستان اشاره و افزود: حدود دو هزار طلبه لرستان در قم حضور دارند که نشان از دین‌داری مردم لرستان است.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۸۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر مرکز حوزه‌های علمیه لرستان، امروز در مراسم آغاز دوره «میثاق طلبگی» حوزه‌های علمیه لرستان که در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهارکرد: برگزاری دوره میثاق طلبگی در دانشگاه فرهنگیان باعث می‌شود پیوند به حوزه و دانشگاه تقویت و مبارک‌تر شود.

وی با بیان این‌که کار تهذیبی و تربیتی در مدارس بدون همکاری معاونین تهذیب بی‌معناست، افزود: هدف نهایی در حوزه‌های علمیه تربیت طلبه‌های با بصیرت و دلسوز است.
مدیر حوزه‌های علمیه لرستان افزود:لرستان دارای مردمی کم‌توقع و پُر از نعمت‌های الهی است پس هدف دیگر این است که بیشتر از استعدادهای بومی و استعدادهای نهفته استان استفاده کنیم.
وی گفت:  در سنگر حوزه علمیه طلبه‌های ولایتمدار و دلسوز به مکتب الهی، تحویل جامعه می‌شود.
میناپور به تحصیل ۱۷۰۰ طلبه آقا و ۱۷۰۰ طلبه بانو در حوزه‌های علمیه لرستان اشاره و افزود: حدود دو هزار طلبه لرستان در قم حضور دارند که نشان از دین‌داری مردم لرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات