برگزاری دوره آموزشی بانکداری دیجیتال در استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل

دوره آموزشی بانکداری دیجیتال در مدیریت شعب آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با حضور مدیر منطقه و معاون اجرایی و معاون تولید و پشتیبانی نرم افزار و کارشناسان اداره آموزش و فنآوری اطلاعات طی دو روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۲۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

 

دوره آموزشی بانکداری دیجیتال در مدیریت شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با حضور مدیر منطقه و معاون اجرایی و معاون تولید و پشتیبانی نرم افزار و کارشناسان اداره آموزش و فنآوری اطلاعات و کلیه کارکنان ستاد و شعب، طی دو روز برگزار شد.

علی شهرود مدیر شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در ابتدا به اهمیت برگزاری دوره های مذکور اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز آموزش پرسنل به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر پذیرفته شده و کارکنان باید همواره آموختن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه خدادادی کارشناس اداره آموزش در مورد برنامه ریزی های صورت گرفته در امر مذکور و شیوه های برگزاری دوره های آموزشی مطالبی را بیان کرد.

همچنین مجید بیات معاون مدیر تولید و پشتیبانی نرم افزار و خانم بنی آدم و محمد زمانی کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات به تدریس مواردی همچون بانکداری دیجیتال و همراه بانک جدید، داشبورد مدیریتی و کارپوشه پرداختند.

ارسال نظرات