خبرهای داغ:
امام جمعه ملکان تاکید کرد

صرفه جویی در مصرف انرژی باید از دستگاه های دولتی آغاز شود

امام جمعه ملکان در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی باید از دستگاه های دولتی آغاز شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۷۹۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام حافظ زمانی  افزود: همچنین قطعی برق وآب با اطلاع رسانی قبلی صورت بگیرد تا مردم و دستگاه های خدماتی با مشکل مواجه نشوند. عملکرد دستگاه های مرتبط در این خصوص خوب ولی کافی نیست.

وی افزود: قطعی آب و برق در صورت امکان در ساعات غیراداری صورت بگیرد تا خدای ناکرده موجب اتلاف وقت مردم در بانک ها و سازمان های دولتی نشود.

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی باید از دستگاه های دولتی آغاز شود تصریح کرد: وقتی ادارات دولتی از مردم بخواهند بهینه مصرف کنند خود نیز باید پیشقدم باشند تا اجرای این امر موفق تر پیش برود.

امام جمعه ملکان در ادامه از راه بندان توسط برخی رانندگان انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی موارد مشاهده می شود برخی رانندگان با توقف خودروهای خود در وسط خیابان و معابر عمومی باعث ایجاد راه بندان و در مواقعی تصادف می شوند.

حجت الاسلام زمانی از برخی رانندگان حادثه ساز و بداخلاق نیز انتقاد کرد و برخی راه را می بندند و دوبله و سه بله در معابر عمومی توقف می کنند تازه با یک تذکر بداخلاقی هم می کنند و چیزی هم طلبکار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها